Pagina 260 van de 374 EersteEerste ... 160210250258259260261262270310360 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.591 tot 2.600 van de 3735

Onderwerp: Binnenlandse politiek

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Ja, want wat hebben we het vreselijk hier in Nederland. Echt geen porem vergeleken bij Nigeria, Bangladesh, Bolivia en Bhutan.

Belazerd? We hebben hier letterlijk een van de hoogste kwaliteit van leven op aarde. En niets dan gezeik van jou.
    Dat is niet zo vanwege jouw generatie anders, maar laat je gerust beetnemen als loonslaafje zijnde. Organiseer je vooral niet.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo1949 Bekijk Berichten
    In Nederland staan we met 2 dingen helemaal onderaan in Europa.
    Dat is met voetbal en politiek
    Nu draaf je echt door.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    ja maar VVD
    Ook niet dankzij VVD
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    In Engeland heb je geen VVD die miljarden weg geeft aan Shell en Unilever. Lijkt me voldoende reden om naar Engeland te gaan.
    Daar werd al geen dividend belasting geheven toch, dat was de hele reden.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    4000000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo1949 Bekijk Berichten
    In Nederland staan we met 2 dingen helemaal onderaan in Europa.
    Dat is met voetbal en politiek
    Ruilen? Mark Rutte voor Theresa May?

Laat u eigen niet aanpraten Leo. Voor je idealen blijven staan.laat die kapitalisten maar praten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Dat is niet zo vanwege jouw generatie anders, maar laat je gerust beetnemen als loonslaafje zijnde. Organiseer je vooral niet.
    Het is lekker weer buiten. Ondanks dat de VVD en Unilever dat ook probeerden te verkloten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Het is lekker weer buiten. Ondanks dat de VVD en Unilever dat ook probeerden te verkloten.
    Die klimaatverandering waar het nu zulk lekker weer is, is juist aan de VVD en Unilever te danken.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Die klimaatverandering waar het nu zulk lekker weer is, is juist aan de VVD en Unilever te danken.
    Ik vroeg me al af of iemand die spin zou maken

http://Is er weer een VVDer opgestapt??? tijd voor de volgende/ ………

Waar de hebzucht regeert sterft het fatsoen
    Geen belasting betalen geeft meer invloed???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Rutte mocht even op de stoel naast Trump zitten, aai over de bol en weer wegwezen.
    Was toch wel 'wereldnieuws' dat Trump voor de camera gecorrigeerd werd.Zelfs te zien op de BBC.
    https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...cht-~b833863a/

Wel weer jammer dat de helft van de wereld denkt dat Rutte de Deense premier is, maar goed je kunt niet alles hebben.

Forum Rechten