Pagina 251 van de 263 EersteEerste ... 151201241249250251252253261 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.501 tot 2.510 van de 2621

Onderwerp: Binnenlandse politiek

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Dat lijkt me bijzonder sterk dat zou betekenen dat ze goed zijn voor 60 miljard en dat was dan toch echt wel een keer uitgekomen maar dan nog, ik begrijp nog steeds niet wat hier aan "geregeld" is. Of heb jij info over hoe Wilhelmina op slinkse wijze aan een kwart van KO is gekomen?
    Nee, ik vind het alleen bijzonder dat de oranjes opeens geen verantwooding hoeven af te leggen en hun zakken aardig vullen over de rug van ons en iedereen dat maar prima vind. Dan zit er idd een flinke geldbuidel bij Shell. Maar het boeit me eerlijk gezegd weinig anders had ik ook wel een theelicht naar die koest gegooid. Ik zit hier op 1500 km afstand heerlijke karlovacko naar binnen te gieten met en 0.0 gezeik, gezeur en geemmer. Dus het zal mij eerlijk gezegd aan mijn anus oxideren wie wat doet en krijgt en waarom. Ik ga straks weer 11 maanden werken voor 2 en een halve week karlovacko

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Nee, ik vind het alleen bijzonder dat de oranjes opeens geen verantwooding hoeven af te leggen en hun zakken aardig vullen over de rug van ons en iedereen dat maar prima vind.
    Het is me een raadsel waar je het over hebt maar goed, geniet lekker van je vakantie

Da weet ik doorgaans ook niet.

Dank je wel Kip, vergeet hem niet op je bierlijst te zetten hé, zoude vorig jaar al doen

Daar is dan toch de motie van wantrouwen, die we in het vorige debat over de dividendbelasting al hadden verwacht.
    TETO: Vergeet geen team voor Roland Garros te plaatsen (start: ZONDAG 11:00)
    Eredivisie Eindstandvoorspellingen: Plaats nu een eindstand voorspelling voor 2018/19 (deadline: 10 augustus)
    Wielerkenner: volg de tussenstanden van Il Giro in het topic.
    Eredivisiekenner: topic voor 2018/19 wordt binnenkort geopend.
    Schaatskenner: geen mededelingen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Hoeveel documentjes denk je dat Rutte onder ogen krijgt? Ongeveer net zoveel als die jankballen bij elkaar en die waren te beroerd om vier kantjes te lezen en wat relevante vragen te stellen aan een directrice van Shell.
    Hij is wel heel erg selectief vergeetachtig en dit is ZEKER niet de eerste keer.
    En oja de mailtjes uit 2014 zijn geen staatszaken dat hoef ik niet te onthouden maar wat wel belangrijk is dat weet ik nog wel.
    Maar hoeveel leugens zijn er al niet geweest over de dividendcrisis die ons volk zoveel geld kost, dit is selectief liegen en het is heel opvallend omdat het alleen over de dividendcrisis gaat.
    http://Is er weer een VVDer opgestapt??? tijd voor de volgende/

Waar de hebzucht regeert sterft het fatsoen
    Geen belasting betalen geeft meer invloed???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo1949 Bekijk Berichten
    Hij is wel heel erg selectief vergeetachtig en dit is ZEKER niet de eerste keer.
    En oja de mailtjes uit 2014 zijn geen staatszaken dat hoef ik niet te onthouden maar wat wel belangrijk is dat weet ik nog wel.
    Maar hoeveel leugens zijn er al niet geweest over de dividendcrisis die ons volk zoveel geld kost, dit is selectief liegen en het is heel opvallend omdat het alleen over de dividendcrisis gaat.
    Nogmaals de vragen, hoeveel moet ik betalen en wanneer?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Nogmaals de vragen, hoeveel moet ik betalen en wanneer?
    Wanneer is al bekend dat doen we nu al want Shell heeft al zeven en half miljard €uro staatssteun gekregen en dat is nu jaarlijks 1.6 miljard €uro.
    De komst van het hoofdkantoor is zoals ik hoorde goed voor zo'n 800 extra banen en dat is heel mooi.

Maar met nu jaarlijks 1.6 miljard €uro is het wel een van de duurste banenplannen ooit die we hier hebben gehad.
    Ik denk dat het herstellen van de beschutte werksfeer die de VVD afgebroken heeft veel meer banen zal opleveren en goedkoper is.
    Je kan er de verzorgingshuizen ervan weer invoeren dat levert ook banen op en er komen extra huizen vrij.
    Een win win situatie heet zoiets

Je kan die bejaarden ook doodschieten. Is ook een win-win situatie.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
    Je kan die bejaarden ook doodschieten. Is ook een win-win situatie.
    Dat is iets wat de VVD misschien wel aanstaat denk ik.
    Gewoon een afschietplek op de Razende bol en dan aan de zeehonden voeren.

Nog meer van zulke intelligente reacties???

Steven van Weyenberg (D66) begint al iets bij te draaien.

Forum Rechten