Pagina 48 van de 53 EersteEerste ... 384647484950 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 529

Onderwerp: Het grote Serie topic!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Jep, meesterlijk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    De eerste afl gekeken, echt lachwekkend slecht. Als ik de volgende x dronken ben ga ik hem waarschijnlijk weer kijken.
    Dit gaat allebei over La Casa de Papel? Die staat namelijk ook op mijn lijstje, maar nu ben ik wel benieuwd of het wat is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Dit gaat allebei over La Casa de Papel? Die staat namelijk ook op mijn lijstje, maar nu ben ik wel benieuwd of het wat is.
    Ik ook, maar als jij 'm nou eerder kijkt, dan wacht ik jouw oordeel even af.

Ik hoor graag van je.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
    Ik ook, maar als jij 'm nou eerder kijkt, dan wacht ik jouw oordeel even af.

Ik hoor graag van je.
    Gedaan. Ik vond het een kutserie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Gedaan. Ik vond het een kutserie.
    Zie je wel, Zwammy lult maar wat.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Korte serie als Batigoal hem in anderhalf uur bekeken heeft.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Korte serie als Batigoal hem in anderhalf uur bekeken heeft.
    Goed of slecht heb je normaal gesproken al in de gaten na de eerste tien minuten.
    Eigenlijk is hij dus heel traag.

Gewoon niet kijken dan

Mensen die wel mijn advies opgevolgd hebben en m gewoon gekeken hebben? Net afgelopen, volgende afleveringen komen begin april nog uit. Heerlijke serie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Mensen die wel mijn advies opgevolgd hebben en m gewoon gekeken hebben? Net afgelopen, volgende afleveringen komen begin april nog uit. Heerlijke serie
    Ik zag dat er een nieuw seizoen aan zit te komen, dus ik wacht nog even, kunnen we hele zooi in één keer kijken.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Ik zag dat er een nieuw seizoen aan zit te komen, dus ik wacht nog even, kunnen we hele zooi in één keer kijken.
    Zijn de laatste afleveringen, zijn afleveringen van 70 minuten maar netflix heeft ze afgerond naar 45. Hij is wel meesterlijk hoor. Komt ook een 2e deel van The Sinner, had je dat al gezien?

Forum Rechten