Pagina 1 van de 55 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 547

Onderwerp: Het grote Serie topic!

Het grote Serie topic!

Nou mannen (en evt. dames?) welke series kijk je? en welke is een echte aanrader?

Ik heb gekeken:
    Californication
    How I Met Your Mother

Verder volg ik op dit moment:
    Suits
    Gotham
    The big bang theory

Ik vond de serie "Moeder, ik wil bij de revue" erg goed. Een aanrader.

Californication en HIMYM heb ik ook gekeken. The Big Bang Theory heb ik eventjes gevolgd, maar ben ik vervolgens afgehaakt. Af en toe blijf ik hangen als er een aflevering is op Veronica. Suits volg ik ook. Verder volg ik Blacklist, Lilyhammer, Better Call Saul (Breaking Bad ook gezien) en House of Cards.

Prison Break, Breaking Bad en Lost heb ik helemaal gezien. Momenteel volg ik The Blacklist en Game of Thrones. Homeland staat ook klaar.

Wat aanraders zijn ligt natuurlijk helemaal aan jouw smaak.

Aanrader is inderdaad erg persoonlijk. In jouw rijtje kan ik er niet heel makkelijk eentje uit mijn lijstje plaatsen. Verder zijn er een paar van mij van Netflix. Al kan je die op internet ook wel weer terugvinden. Het is vaak gewoon een beetje proberen. Pilot aflevering kijken en zien of het wat is.

GOT en bij de laatste aflevering toch weer in shock... ze flikken het ieder seizoen. Dit was wel erg deprimerend. Toch blijf ik kijken. Kom daar gewoon niet los van.

Verder House of Cards, True Detective, Vikings, Luther, Sherlock... dat is het wel zo'n beetje. Big Bang hier en daar.

Ik ga nog kijken of Daredevil iets is voor mij.

Het is allemaal erg persoonlijk. Velen zijn fan van Breaking Bad en ik hoor ook de geluiden dat je door seizoen 1 moet komen om de serie tot volle glorie te zijn wasdommen, maar ik kom niet door seizoen 1 heen. Dus haak ik af.
    Voor velen is dat vloeken in de kerk. Heb dat al meerdere keren aangehoord, maar ja...
    Laatst gewijzigd door Fabian; 18-05-15 om 20:53.

Momenteel kan ik op Zender van de maand weer met plezier de oude serie met Rijk de Gooijer zien waar hij een redelijk rechtse uitbuiter speelt.

Dan zou ik eens proberen of Lilyhammer toevallig in je straatje valt.

Ik ga hem proberen! Net als daredevil. Zeker nu Gotham aan het eind is.

Forum Rechten