Pagina 174 van de 177 EersteEerste ... 74124164172173174175176 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.731 tot 1.740 van de 1761

Onderwerp: Voetbal op de schop

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Sinds wanneer staan die bij City onder contract?
    Ik las te snel, dacht huurlingen voor een club ipv van een club. Dan zijn het er 3 idd.

Volgens het AD zou er overeenstemming zijn over de eredivisie in de toekomst.
    De topclubs zijn bereid 10% van het gewonnen Europese tv-geld terug te laten vloeien de eredivisie in. In ruil hiervoor stemmen de ‘andere clubs’ in met het afschaffen van kunstgras in de eredivisie EN met een ingekrompen eredivisie van 16 ploegen plus play-offs om de titel.

Dat kunstgras weg is mooi natuurlijk maar zo’n play-off ben ik geen voorstander van. Dan moet je eigenlijk zorgen dat je in april 8n vorm bent. Verder vraag ik me af waar men dan die 2 overgebleven clubs kwijt wil? Men wil namelijk ook de jongploegen behouden.

Het is een voorstel. Er zijn nog twee ronden om het definitief te maken.
    Erg voorbarig allemaal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Verder vraag ik me af waar men dan die 2 overgebleven clubs kwijt wil?
    Er zal dan wel een versterkte degradatie komen, ook in de Eerste Divisie en (eventueel) de divisies eronder.

Kan me niet voorstellen dat de kleine clubs hier mee akkoord gaan. Ze tekenen hun eigen degradatie

Als dat kunstgras er maar uit gaat.

Over hoeveel geld hebben we het dan dat terugvloeit?

Als dat een paar ton is lijkt het me nutteloos.
    Je hoeft hier niet te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Over hoeveel geld hebben we het dan dat terugvloeit?

Als dat een paar ton is lijkt het me nutteloos.
    Zal wel van de Europese prestaties afhangen lijkt mij. Dit seizoen zullen Ajax en PSV toch wel aardig wat binnen harken, waardoor je een mooi bedrag zou kunnen krijgen om te verdelen(zeg 10 miljoen). Vorig seizoen was het natuurlijk waardeloos en zal er maximaal 4 miljoen te verdelen zijn geweest.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Dus totaal geen zekerheid. Kleine clubs schieten ook dit plan af en terecht.

Tien miljoen dus. Over hoeveel clubs moet dat verdeeld worden? Volgens mij is dat een fooi voor de kleinere clubs.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten