Pagina 162 van de 174 EersteEerste ... 62112152160161162163164172 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.611 tot 1.620 van de 1731

Onderwerp: Voetbal op de schop

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deathprod Bekijk Berichten
    Vakbondsbaas pleit voor huurlimiet in Nederland
    Staat dus een interview in de VI met die vakbondsbaas Ko Andriessen. Hij zegt hierover o.a. "Mason Mount heeft wat toegevoegd, maar het moet niet zo zijn dat lukraak hele legers hier worden gedumpt"

Over de verander-agenda zegt hij: "Eigenbelang staat centraal, dat is de kern van het probleem. Geen rapport gaat dat oplossen."

Dat van dat eigenbelang geldt misschien nog wel het meest voor de vakbond. Met hun vasthouden aan contracteisen ondanks een hele trits faillissementen en het op slot houden van de piramide daardoor.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    We gaan komend seizoen in Nederland experimenten met twee spelregels!

1) Strafschoppenseries worden genomen volgens het ABBA-principe

2) Teamofficials, zoals trainers, maar ook verzorgers, kunnen geel of rood krijgen

Zie ook: https://www.knvb.nl/nieuws/themas/ar...voetbalseizoen

ABBA al tijdens de Johan Cruijff schaal, mocht het nodig zijn. Martin van Geel is al vast woedend tegenover VI.nl:

Volgens de Rotterdammers neemt de voetbalbond nu een verkeerde afslag. Van Geel: ’Hoe is het mogelijk? Die schaal is een serieuze prijs, hè. Op het WK hebben we net nog allerlei penaltyseries voorbij zien komen. Maar net als met kunstgras gaan we nu in Nederland weer iets nieuws verzinnen waar de rest van de wereld niet aan meedoet.’

De Feyenoord-directeur noemt het ‘een devaluatie van de Johan Cruijff Schaal. En als Oranje op Euro 2020 een penaltyserie verliest, kan ik je al voorspellen wat de discussie wordt. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Ga experimenteren bij een vriendschappelijk toernooi. Als je dat überhaupt al moet doen.’
    Laatst gewijzigd door Unregistere; 17-07-18 om 14:19.

Van Geel heeft geen idee waar hij het over heeft.

Maar lees ik ook goed dat we het in de beker en later de playoffs via abba gaan doen?

Als het maar niet ons Waterloo word.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Van Geel heeft geen idee waar hij het over heeft.

Maar lees ik ook goed dat we het in de beker en later de playoffs via abba gaan doen?
    Ja. In de beker werd al verteld tijdens de loting voor de eerste en tweede voorronde. Toen gaven de KNVB-mensen aan dat daar later een nieuwsbericht over zou komen en dat was dus vandaag.

De KNVB doet mee met dit experiment omdat ze voorop willen blijven lopen bij het omarmen van nieuwe ontwikkelingen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Als het maar niet ons Waterloo word.
    Boeiend, als het maar Money Money Money oplevert.

Wat een hysterische reactie van Van Geel.

Zou zijn moeder dit wel weten?
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Ik heb hem vorig jaar niet gehoord over een devaluatie van de JC schaal.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten