Pagina 161 van de 163 EersteEerste ... 61111151159160161162163 LaatsteLaatste
Resultaten 1.601 tot 1.610 van de 1625

Onderwerp: Voetbal op de schop

Daar is zeker ook een 5/6 meerderheid voor nodig?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Daar is zeker ook een 5/6 meerderheid voor nodig?
    Dat lijkt me wel ja...
    Dus per saldo schiet je er weinig mee op.

Vakbondsbaas pleit voor huurlimiet in Nederland
    https://www.vi.nl/nieuws/vakbondsbaa...t-in-nederland

Lijken me prima voorstellen voordat er inderdaad straks hele elftallen worden gestuurd. Ook andere topclubs zien het verdien model, en willen waarschijnlijk ook hun spelers gaan stallen in de ED en KK-Divisie.

Inderdaad. 5 spelers lukraak gehuurd waarvan er 4 naar een hogere club zijn gegaan dan NAC en 1 er nog een jaar gehuurd word.

Een dergelijk voorstel heeft alleen zin als het in elk land geldt. Ik denk niet dat de Manchester city's en de Chelsea's er zenuwachtig van worden als ze hun talenten niet meer in Nederland kunnen stallen. Buiten het feit dat er altijd constructies te bedenken zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Een dergelijk voorstel heeft alleen zin als het in elk land geldt. Ik denk niet dat de Manchester city's en de Chelsea's er zenuwachtig van worden als ze hun talenten niet meer in Nederland kunnen stallen. .
    Of het nu dun door de broek loopt is een tweede, maar Nederland is wel een ideaal opleidingsland.

Verder gaat het natuurlijk vooral erom om je eigen talentontwikkeling te beschermen.

Buiten het feit dat er altijd constructies te bedenken zijn
    Die je na 1-2 jaar weer kunt stoppen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deathprod Bekijk Berichten
    Vakbondsbaas pleit voor huurlimiet in Nederland
    https://www.vi.nl/nieuws/vakbondsbaa...t-in-nederland

Lijken me prima voorstellen voordat er inderdaad straks hele elftallen worden gestuurd. Ook andere topclubs zien het verdien model, en willen waarschijnlijk ook hun spelers gaan stallen in de ED en KK-Divisie.
    We zouden ook kunnen beslissen om beloftenteams in de piramide af te schaffen zodat clubs als NAC wél weer toegang hebben tot de talen van andere Nederlandse clubs.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Maar jij zegt altijd dat die spelers zelden doorbreken, dus waarom zouden ze dan wel naar NAC kunnen?
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Maar jij zegt altijd dat die spelers zelden doorbreken, dus waarom zouden ze dan wel naar NAC kunnen?
    Omdat die spelers zelden doorbreken bij Ajax maar wel het niveau van NAC etc aankunnen.

Maar als je moet kiezen tussen talenten van City of talenten van Ajax kies je natuurlijk altijd voor de talenten van City. En bij succesgevallen krijg je daarna altijd weer talenten die hoger in de pikorde staan dan het jaar daarvoor. Dus word het nog meer aantrekkelijk. De huurspeler van 2 jaar geleden is vertrokken naar Plymouth Argyle. De huurspeler van vorig jaar is naar PSV, de andere naar de Glasgow Rangers.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten