Pagina 111 van de 111 EersteEerste ... 1161101109110111
Resultaten 1.101 tot 1.109 van de 1109

Onderwerp: FC Twente nieuws

Dat is klein denken Pascallo. Daar doen ze bij Twente niet aan. De gemeente weer even lief aankijken en Ten Hag halen. Schulden zijn voor later zorg.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Dat is klein denken Pascallo. Daar doen ze bij Twente niet aan. De gemeente weer even lief aankijken en Ten Hag halen. Schulden zijn voor later zorg.
    Ik neem aan dat hij Tadic dan meeneemt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    las op het Twente forum dat Twente Dolberg wil huren. Ideale club voor de Zweed om zijn zelfvertrouwen weer wat op te krikken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jacco Bekijk Berichten
    las op het Twente forum dat Twente Zlatan wil huren. Ideale club voor de Zweed om zijn zelfvertrouwen weer wat op te krikken.
    Zo toch?
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Dit is het juiste bericht:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jacco Bekijk Berichten
    las op het Twente forum dat Twente Messi wil kopen. Ideale club voor de Argentijn om zijn zelfvertrouwen weer wat op te krikken.

Zo, nu kan Twente weer echt vooruit kijken.
    Het hoogste niveau is weer bereikt en de trainer eruit; ik neem aan dat vak P betrokken wordt bij de sollicitatieprocedure voor de nieuwe trainer en het aantrekken van nieuwe spelers.

Ik kan maar één ding zeggen en dat is welkom terug fc Twente!
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Nou, blijkbaar heeft hij het hele jaar goed gefunctioneerd en nu ineens niet meer.
    Daar was toch gewoon het hele jaar fors kritiek op?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Ik verwacht dat ze gewoon een transfersom gaan betalen om een andere trainer bij een concurrent los te weken. Maurice Steijn bijvoorbeeld.
    Dat zou wel schandalig zijn. Voor veel minder dan Fred hoeven ze het niet te doen.
    Ben je Blind ofzo?

Forum Rechten