Pagina 98 van de 116 EersteEerste ... 488896979899100108 ... LaatsteLaatste
Resultaten 971 tot 980 van de 1156

Onderwerp: FC Twente nieuws

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Zat hij niet in Turkije?
    Dat klopt.

Waar zit ie dan wel?

In het krachthonk in London vermoed ik. Of traint Spurs buiten London? Hij komt terug van een blessure.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Volgens mij traint Spurs inderdaad buiten Londen.

Had vorig seizoen last van z'n voet ofzo, afgelopen zomer geopereerd. Vandaag voor het eerst weer minuten gemaakt voor het tweede van de Spurs.

Bryan Ruiz heeft zijn huidige contract laten ontbinden. Nooit haalbaar ben ik bang, met zijn niet EU-paspoort, maar je weet het nooit

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jacco Bekijk Berichten
    Gaan ook geruchten dat er een goede spits voor terugkomt, maar ik heb nergens een concrete naam gelezen
    Nog altijd geen naam.
    Wel is de extra vleugel gevonden; Mohamed Hamdaoui (24) speelt het komende half jaar voor FC Twente. De linkerspits wordt gehuurd van De Graafschap.
    Tja, ook dit is de nieuwe werkelijkheid; slaag je niet bij De Graafschap en kom je daar op de bank terecht, dan word je verhuurd aan een lager spelende club. Het is niet anders.

Ze zullen wel gedoeld hebben op Mario Engels van Roda JC, maar die is vooralsnog te duur voor Twente.

Je hoort steeds verschillende namen.
    Fred Friday komt nu ook vaak terug.

Vorig seizoen was ik blij dat hij bij de concurrent speelde, Sparta. Hij miste nogal wat kansen.
    Aan de andere kant zou het ten opzichte van Boere en Oosterwijk zomaar een verbetering kunnen zijn.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5449
    Moet je niet hopen, lijkt mij. Bij Sparta hebben ze het er nu nog over hoe weinig goeds Fred Friday.

Forum Rechten