Pagina 19 van de 43 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 421

Onderwerp: 2. Bundesliga en lager

Ik kom graag bij zowel Fortuna als DEG.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Zielloze club.
    Maar voor die afstand wil ik best door het zielloze heenkijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Lekker dichtbij. Weekendje Düsseldorf met zowel voetbal als ijshockey, zie het probleem niet.
    Dusseldorf is zo dichtbij, dat kun jij ook op het fietsje nog doen.

Fortuna Dusseldorf is net zo'n reageerbuisclub als Hoffenheim.

Dat het geen inhoud heeft klopt, maar ik ga liever naar Dusseldorf- Pauli zonder ziel als naar Aue- Pauli met ziel.

Rot Weiss Erfurt zit zwaar in de problemen. Zowel sportief maar ook financieel. De club heeft uitstel van betaling aangevraagd en krijgt een puntenaftrek van 9 punten. De club staat nu stijf onderaan in de 3e liga met 21 punten achterstand op een veilige plek met nog 10 wedstrijden te gaan. Rot Weiss Erfurt is de enige club die altijd in de 3e liga speelde sinds die competitie in 2008 werd opgericht.

Die gaan dus regionaal spelen.

Düsseldorf buigt in notime een 1-2 achterstand tegen Bielefeld om in een 4-2 voorsprong. Weer een zege dus.

Holstein Kiel gaat ook weer winnen. Dat vind ik toch wel spectaculair hoor. Die club heeft een aftands stadion, een gewone sponsor (maar geen grote geldschieters) en speelde paar jaar terug nog Regionalliga.
    Laatst gewijzigd door erka; 16-03-18 om 18:05.

Bochum maakt een 2-0 achterstand goed tot 2-3. 3x Hinterseer!
    Auswärtssieg!

Netjes. Pauli speelt tegen de onderste gelijk, die ondertussen ook nog met 10 man stonden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Netjes. Pauli speelt tegen de onderste gelijk, die ondertussen ook nog met 10 man stonden
    + een onterechte strafschop.

Forum Rechten