Pagina 6 van de 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 82

Onderwerp: 2. Bundesliga en lager

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    De Duitse voetbalbond gaat weer het dossier Regionalliga oppakken. Een voorstel is om de 3e liga uit te breiden met 2 teams en dan 5 teams laten degraderen. De 5 regionalliga-kampioenen promoveren dan rechtstreeks.
    Snap eigenlijk niet waarom ze de 3.Liga niet in Noord en Zuid verdelen?? Stel dat je daar dan 2 x 18 ofzo van maakt, en dan de onderste 3 degraderen uit beide divisies en dan de 5 RL-kampioen promoveren en dan de 5 nummers 2 laten spelen om 1 plek (of ook nog de nrs. 15 mee laten doen en dan spelen om 3 plekken?). Krijg je ook een beetje doorstroming.

Een competitie van 22 teams is wel erg veel voor een competitie die zo ongeveer 2 maanden stilligt vanwege de winter.

Waar haal je die 14 teams vandaan?

Volgens mij wil de DFB de 3e liga eingleisig houden. En inderdaad kan je je afvragen of je wel zoveel teams vindt die aan de eisen voldoen.Tot nu toe vind ik de oplossing van 22 teams de beste.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    De opvolger van Verbeek is alweer weg.
    En de aanvoerder van VfL Bochum is 2 weken disciplinair geschorst.

Mooi stukje over 1860 gelezen. Alle wedstrijden strak uitverkocht en 10.000 man mee naar Augsburg om daar tegen het 2e te spelen.

Bochum pakt een punt tegen de koploper (0-0).
    Tot zover het wedstrijdverslag.
    Hup Jorrit!

Gloedvolle beschrijving, mooi.

Waar kan ik de samenvatting lezen?

Hebben jullie ook een mooie derby in 3e liga gevegt?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Mooi stukje over 1860 gelezen. Alle wedstrijden strak uitverkocht en 10.000 man mee naar Augsburg om daar tegen het 2e te spelen.
    HERBSTMEISTER!

Forum Rechten