Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 55

Onderwerp: 2. Bundesliga en lager

2. Bundesliga en lager

Voor aanvang van de wedstrijd Bochum - St. Pauli protesteerden de supporters tegen de bond vanwege de Amerikanisering rondom de wedstrijden. Ze zijn al die commerciële bende meer dan zat.
    Hup Jorrit!

Dank gevegt, dat haalde ik er niet zo 1,2,3 uit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Dank gevegt, dat haalde ik er niet zo 1,2,3 uit.
    Als ik goed geïnformeerd ben waren het kinderen die een soort van theaterstukje opvoerden. Dat stond los van het protest wat eerder was aangekondigd door supporters van alle bvo's.
    Hup Jorrit!

Was toch een mooie openings ceremonie? En de clubs profiteren ook mee met die commercie. Ik begrijp die supporters dus niet zo goed.

Haha nee dat was geen mooie openingsceremonie

Ja, een het scheiB DFB tegen elkaar zingend in de 2e helft. Verder heel veel gefluit.

Eerste trainersontslag in de 2e bundesliga is een feit. Erzgebirge Aue heeft Thomas Letsch ontslagen nadat de eerste twee wedstrijden verloren gingen.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    3449912
    2e ontslag. Verbeek was de eerste.

Klopt. Wel de eerste ontslag tijdens het seizoen.

Na drie speeldagen in de 2e bundesliga heeft degradant Ingolstadt nog steeds nul punten. Ook Greuther Fürth staat nog op nul. En dat terwijl Greuther Fürth nog vier punten nodig heeft om de koppositie van Alemannia Aachen in de eeuwige 2e bundesliga ranglijst over te nemen. Bovenaan de 2e bundesliga staan vijf teams met 7 punten uit 3 wedstrijden. Arminia Bielefeld kan morgen thuis tegen Bochum op 9 uit 3 komen.

Dat gaat niet gebeuren!
    Hup Jorrit!

Forum Rechten