Pagina 11 van de 40 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 391

Onderwerp: 1. Bundesliga

Thomas Tüchel natuurlijk.

Was uiteindelijk toch niet zo'n goede match als verwacht. Louis van Gaal maar terugnemen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Ik gok dat Bayern ook nog wel even informeert bij de trainer van Hoffenheim: Nagelsmann.
    Mag dat overigens? Een trainer losweken na deadline-day?

Willy Sagnol zit voorlopig op de bank.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Robben, Ribery, Hummels, Boateng en Coman hebben hem eruit gewerkt. Dat verklaart dus waarom die 5 gisteren niet in de basis stonden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Ik gok dat Bayern ook nog wel even informeert bij de trainer van Hoffenheim: Nagelsmann.
    Mag dat overigens? Een trainer losweken na deadline-day?
    Natuurlijk mag dat. Weet alleen niet of herr Hopp meewerkt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Natuurlijk mag dat. Weet alleen niet of herr Hopp meewerkt.
    Dan gewoon doorschakelen naar Liverpool voor de heer Klopp.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Nagelsmann leek mij ook altijd de gedoodverfde opvolger van Ancelotti. Maar had niet verwacht dat ze hem nu al zouden buitengooien. Ik denk niet dat Hoffenheim zijn trainer tijdens het seizoen zomaar laat gaan.

Dan kan Hoffenheim hun gedroomde opvolger en vriend van Nagelsmann Tedesco van Schalke halen als opvolger van diezelfde Nagelsmann. Zou wel grappig zijn; Tedesco die binnen 30 wedstrijden als hoofdtrainer al 2 keer een stap hogerop maakt.

In een poging het tij te keren heeft Köln good old Claudio Pizarro vastgelegd.

Forum Rechten