Pagina 35 van de 41 EersteEerste ... 253334353637 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 409

Onderwerp: [VK League] Opstelling- en wedstrijdtopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk Berichten
    Dit is zeker nog niet gelopen.
    Jij hebt in ieder geval spelers, die allemaal spelen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Met de overwinning in de heenwedstrijd. Ik zie dat de schade nog alleszins meevalt.
    Ja, de Ajacieden wilden het zo te zien nog spannend houden, Ziyech die plotseling zijn eerste vrije trap in Ajax dienst binnen schiet...
    En de 0 houden tegen Excelsior was ook weer te veel gevraagd.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andre Bekijk Berichten
    7e plaats
    Er is nog een wedstrijd dit weekend. Wel blij met de winst ... alleen die Banshee moest weer zo nodig hoger scoren.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Bizot (AZ)
    Van Polen (PEC Zwolle)
    Warmerdam (Fc Groningen)
    De Wijs (Excelsior)
    Gustafsson (Roda JC)
    Ziyech (Ajax)
    Labyad (Fc Utrecht)
    Niemeijer (Heracles Almelo)
    Van Crooy (VVV-Venlo)
    Jörgensen (Feyenoord) (c)
    Sol (Willem II)

Oh kut, bijna vergeten.

Andre Onana (Ajax)

Denzell Dumfries (SC Heerenveen)
    Thomas Lam (FC Twente)
    Jonas Svensson (AZ)
    Bram van Polen (PEC Zwolle)

Marco van Ginkel (PSV) C
    Sander van der Streek (FC Utrecht)
    Simon Gustafson (Roda JC)
    Reuven Niemeijer (Heracles)

Mimoun Mahi (FC Groningen)
    Fran Sol (Willem II)
    Laatst gewijzigd door Abubakari; 16-12-17 om 13:09.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Kut, te vroeg gepost

Straks naar het voetbal en om 19.00 weer, redelijke kans dat ik vanavond opeens dacht "NEEEEEE!!!!".
    Ik stuur mijn opstelling vrijwel altijd al op woensdag of donderdag naar satyr, gedoe met die doordeweekse ronde haalt me volledig uit mijn ritme.

Dus bedankt.

Ik twijfelde nog om mijn opstelling naar Satyr te sturen i.p.v. in dit topic. Maar goed, zo had ik natuurlijk ook niet willen winnen.

In dat geval lijkt het me stug dat ik er niet aan gedacht zou hebben.

Zelfde opstelling als vorige week.
    www.mijnvoetbalshirts.nl dit is de verzameling van onze zoon.

Forum Rechten