Pagina 53 van de 53 EersteEerste ... 343515253
Resultaten 521 tot 528 van de 528

Onderwerp: The Jukebox

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    10000
    Nog even één van Fontaines D.C. vandaag. Omdat het kan.

Je kunt een muntje minder nuttig besteden, me dunkt.

Opvallend dat Unreg Big Thief nog niet genoemd, tot nog toe mijn album vh jaar door deze mix van Mazzy Star, Julien Baker en Midlake. Fantastisch subtiele gitaren van Buck Meek en de bezwerende vocalen van Adrianne Lenker. Eerdere platen blijken ook zeer de moeite te zijn.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    10000
    Die zou nog wel langs komen, maar ben nog bezig om recent gekochte platen op volgorde te plaatsen. Door de top 100 wat achterstand opgelopen.

Prima muntje natuurlijk.

Doe ik er nu één voor Nilüfer Yanya, een 22-jarige Britse met Turkse roots die met Miss Universe een sterke debuutplaat heeft afgeleverd.

Die moet ík dan nog weer luisteren in al dat vrouwengeweld. Sharon Van Etten, Karen O, Lou Doillon, Aldous Harding en dus Big Thief laten de mannelijke bijdrages aan muziekjaar 2019 tot op heden ver in hun schaduw staan.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    10000
    Ja, het is een sterk vrouwenjaar. Ik voeg daar in elk geval nog erg graag Weyes Blood, Sigrid, Billie Eilish en - vermoedelijk minder in jouw straatje - Little Simz aan toe. En Nilüfer Yanya dus.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    10000
    Nou, de munt die je wist dat zou komen dan maar. Die gaat dus naar Big Thief, voor een nummer van het album U.F.O.F..

Cattails
    1 vd favorietjes

7 oktober staat met dikke letters in mijn agenda. De grappigste en tegelijkertijd zeer wrang/ironische vertolker vh betere Amerikaansche Lied treedt namelijk bijna nooit op in Europa:

Eva Louise!
    Ben je Blind ofzo?

Forum Rechten