Pagina 22 van de 38 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 373

Onderwerp: The Jukebox

Een muntje voor 1 van de beste Nederlandse nummers van de laatste 10 jaar:

https://youtu.be/0ldPL6W8ZLc

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6805052
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Dan weet jij dus hoeveel liter gal ik kots als ik de verschrikkelijke k*tmuziek van types als Kraantje Pappie hoor. Want van Marco Borsato word ik ook ernstig misselijk, maar iets minder als erg als bij KP.
    Kan ik me niet voorstellen, maar ieder zijn ding!

We gaan door naar Parquet Courts. Deze helden hebben weer een nieuw album uitgebracht, getiteld Wide Awaaaaake! en hij is weer meer dan lekker. Muntje voor hen dus. Denk dat Waan wel effe meerockt!

Denk dat de waan dit nou juist een minder nummer vindt. Ik wel in elk geval. Driekwart plaat vind ik goed, maar er staan minimaal 3 nummers op waar ik niet veel aan vindt. Blijft overeind staan dat PC een prima band is.

Van de voorproefjes smaakte deze mij toch het best.

“Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Al is er op een Nederlands voetbalforum uiteraard maar 1 nummer van die plaat wat hier ECHT geplaatst moet worden. Total Football, de opener. Hoort wat mij betreft ook bij de toppers op deze plaat.

“Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6805052
    Ja, die zijn ook prima uiteraard. Wilde zelf eigenlijk een andere, maar daar is nog geen clipje van.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6805052
    Lekker weer, goed voor een zomers plaatje. Zoals Otel van Ertebrekers, een door Flip Kowlier opgezette band. Zij krijgen het muntje van vandaag, heute, maintenant, nu.

Nog 2 nachtjes slapen tot de Moskovische nachten in alle ernst hun aanvang nemen. Langer en wilder dan de Brabantse, is mij verteld:

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6805052
    Doe ik een zwijmelmuntje voor de opener van de nieuwe plaat van Leon Bridges:

Na de zomer komt John Grant met een langverwacht solo-album, waaraan ook weer leden van Midlake aan zullen meewerken. Vóór deze Alleingang was hij leadzanger van een band met een Russisch getinte naam, The Czars:

Zometeen in St. Petersburg trappen Iran en Marokko hun WK af. Uit deze stad zijn ook de Messer Chups afkomstig, vage surfshit. Zag ik om 3 uur 's nachts spelen op Dour 2006, helemaal van pasdje was ik mar die bassiste met het korte rokje en immens lange benen kan ik zo terugroepen.

Forum Rechten