Pagina 29 van de 33 EersteEerste ... 192728293031 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 327

Onderwerp: [Transfers] Buitenland

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Financieel lijkt mij zijn carrière erg geslaagd.
    Sportief ook met zijn landstitel in China
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Over vergeten voetballers gesproken. Jackson Martínez (31) was toen hij in februari 2016 naar China ging één van de betere spitsen in Europa. Hij maakte zijn naam nooit waar in het Verre Oosten. Slechts 10 wedstrijden speelde hij voor Guangzhou Evergrande, waarin hij 4 goals maakte. De afgelopen anderhalf jaar heeft hij geen wedstrijd meer gespeeld en raakte hij in de vergetelheid. Nu is op de dag van de transfer deadline naar Portimonense in Portugal gegaan. Wellicht dat hij daar nog wat van zijn carrière kan maken.
    Mwoah hij heeft een paar goede jaren bij Porto gehad, maar dat was het ook wel. Dat maakt nog niet dat je bij de betere spitsen van Europa hoort.

Op 37-jarige leeftijd is John Terry toch gestopt met voetballen. Hij kon langer bij Aston Villa blijven, Frank Lampard vroeg hem om bij Derby County te komen voetballen en even leek Terry naar Spartak Moskou te gaan, maar niets van dat alles. Waarschijnlijk gaat hij nu in op de aanbieding van Chelsea om jeugdtrainer te worden bij die club.

Pulisic voor 64 miljoen van Dortmund naar Chelsea. De Londenaren verhuren de speler nog wel 6 maanden aan Dortmund. Duur geintje voor een contract met de looptijd van nog 18 maanden voor een niet zo heel bijzonder talent.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Pulisic voor 64 miljoen van Dortmund naar Chelsea. De Londenaren verhuren de speler nog wel 6 maanden aan Dortmund. Duur geintje voor een contract met de looptijd van nog 18 maanden voor een niet zo heel bijzonder talent.
    Prima speler toch? Nog slechts 20 jaar, dus de dip van het afgelopen jaar is niet zo gek. Hebben ze gelijk alvast de opvolger voor Hazard binnen.

Prima speler toch? Nog slechts 20 jaar, dus de dip van het afgelopen jaar is niet zo gek. Hebben ze gelijk alvast de opvolger voor Hazard binnen.
    Ik vind het een middelmatige speler die zich de afgelopen jaren niet ontwikkeld heeft en door meerdere 'jongere' spelers binnen Dortmund is ingehaald (Sancho bijvoorbeeld). 64 miljoen voor een bankzitter met nog 18 maanden contract en die 10 doelpunten gemaakt heeft vind ik rijkelijk beloond. Kun je beter Lozano halen. Die is denk ik goedkoper en meer rendement. Ook iemand die daadwerkelijk van links komt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Ik vind het een middelmatige speler die zich de afgelopen jaren niet ontwikkeld heeft en door meerdere 'jongere' spelers binnen Dortmund is ingehaald (Sancho bijvoorbeeld). 64 miljoen voor een bankzitter met nog 18 maanden contract en die 10 doelpunten gemaakt heeft vind ik rijkelijk beloond. Kun je beter Lozano halen. Die is denk ik goedkoper en meer rendement. Ook iemand die daadwerkelijk van links komt.
    Sancho is onhaalbaar voor Chelsea. Het is heel veel geld voor Pulisic, maar ik denk dat hij zijn vormdip wel te boven komt. Ik denk ook dat we deze transfer niet kunnen loszien van het vol inzetten op Amerika dit jaar door Chelsea.

Wat wel ironisch is, is dat Chelsea nu zelf een Sancho krijgt; Hudson-Odoi schijnt een zelfopgeleid supertalent te zijn die op het punt staat de volgende Engelsman te zijn die naar de Bundesliga gaat. Helemaal nu ze de dure Pulisic halen voor zijn positie.

Naldo van Schalke 04 naar AS Monaco. Hij tekent voor anderhalf jaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Naldo van Schalke 04 naar AS Monaco. Hij tekent voor anderhalf jaar.
    En Fabregas komt daar waarschijnlijk nog bij. Ik weet nou niet of dat de spelers zijn die Monaco gaan redden van degradatie. Ze zijn allebei over hun hoogtepunt heen.

En Fabregas komt daar waarschijnlijk nog bij. Ik weet nou niet of dat de spelers zijn die Monaco gaan redden van degradatie. Ze zijn allebei over hun hoogtepunt heen.
    Daarnaast is met name Fabregas vooral gewend om bovenin mee te spelen.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Forum Rechten