Pagina 305 van de 305 EersteEerste ... 205255295303304305
Resultaten 3.041 tot 3.050 van de 3050

Onderwerp: Premier League

Die had Barcelona beter kunnen halen in plaats van Coutinho en Dembele.
    Je hoeft hier niet te komen.

Liverpool-Norwich City openingswedstrijd op vrijdag 9 augustus.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    10000
    Kunnen we meteen alleen aan de leiding komen.

Maurizio Sarri vertrekt bij Chelsea en wordt trainer bij Juventus. Frank Lampard schijnt de aangewezen persoon te zijn om hem op te volgen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Maurizio Sarri vertrekt bij Chelsea en wordt trainer bij Juventus. Frank Lampard schijnt de aangewezen persoon te zijn om hem op te volgen.
    Ik wens Frank veel succes met de transferban en een uitgekleede selectie waar de beste speler is verkocht. Ik zou nog 1 of 2 jaar wachten tot die transferban voorbij is. Chelsea kennende zoeken ze tegen die tijd ook weer een nieuwe trainer.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Rafael Benitez zal per 30 juni vertrekken als manager van Newcastle United.

Op weg naar China.

Ik denk dat er zelden een manager al bij zijn aanstelling zo onpopulair is geweest als Steve Bruce bij Newcastle Utd. Hij werd om 10.30u door Newcastle op Twitter officieel aangekondigd, om 11u was #BruceOut al trending topic in Engeland.

Voor Bruce valt er overigens ook weinig eer te behalen. Selectie is zeer matig, wordt niet in geinvesteerd en de beste spelers zijn verkocht. Veel succes ermee.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Forum Rechten