Pagina 109 van de 167 EersteEerste ... 95999107108109110111119159 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.081 tot 1.090 van de 1661

Onderwerp: Premier League

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    20.45 op zaterdag, gaan de supporters blij mee zijn. Zaterdagavond voetbal is in Engeland sowieso al niet populair onder de fans, die hebben veel liever zaterdagmiddag, maar zo laat...

Als je daarna nog eens terug moet van Newcastle naar Brighton ofzo ben je niet blij.
    Echte zondaghaters die Engelsen.

Volgens mij was tot ongeveer halverwege jaren 80 voetbal op zondag bijna ondenkbaar in Engeland.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7364042
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Volgens mij was tot ongeveer halverwege jaren 80 voetbal op zondag bijna ondenkbaar in Engeland.
    Ondenkbaar is enigszins overdreven, het kwam wel degelijk voor. Vooral in gevallen dat een wedstrijd om wat voor reden dan ook niet op zaterdag gespeeld kon worden, is de zondag al decennia als uitwijkdag gebruikt. Voorbeelden daarvan zijn als bijvoorbeeld Newcastle & Sunderland of Sheffield Wednesday & Sheffield United tegelijkertijd een thuiswedstrijd moesten spelen (wat vooral in de FA Cup gebeurde, want in de competitie worden ze zoveel mogelijk uit elkaar gehouden). Die mogen niet tegelijkertijd thuis spelen dus een van de 2 moest dan uitwijken naar een andere dag. Hetzelfde op lagere niveaus met clubs die een stadion deelden.

Maar het kwam zeker veel minder voor dan tegenwoordig.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Die 19:45 wedstrijden lijken me prima voor de clubs uit Londen en Liverpool/Manchester. Daar zit toch het gros van de teams. Newcastle - Brighton zou inderdaad onzin zijn.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    20.45 op zaterdag, gaan de supporters blij mee zijn. Zaterdagavond voetbal is in Engeland sowieso al niet populair onder de fans, die hebben veel liever zaterdagmiddag, maar zo laat...

Als je daarna nog eens terug moet van Newcastle naar Brighton ofzo ben je niet blij.
    Ik vind dat stiekem heel erg interessant. Ik zit op 73 van de 92 en moet nog relatief veel PL ploegen.
    Dan is een combi met een middagwedstrijd heel erg handig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Die 19:45 wedstrijden lijken me prima voor de clubs uit Londen en Liverpool/Manchester. Daar zit toch het gros van de teams. Newcastle - Brighton zou inderdaad onzin zijn.
    Laatst was Udinese v Crotone op maandagavond!

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Laatst was Udinese v Crotone op maandagavond!
    In Italie kijkt geen hond in stadions, dus dat maakt niet uit.

edit: Het was Crotone - Udinese
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7364042
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Ik vind dat stiekem heel erg interessant. Ik zit op 73 van de 92 en moet nog relatief veel PL ploegen.
    Dan is een combi met een middagwedstrijd heel erg handig.
    Ik snap wat je bedoelt. Ik ben nu voor de 42 aan het gaan in Schotland. Nu woon ik hier, dus is het makkelijker, maar als ik wat verder weg ga pak ik liever meerdere wedstrijden op 1 dag of in 1 weekend.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Net alsof de TV-zenders rekening (gaan) houden met afstanden tussen de clubs. Die kijken alleen maar naar de commerciële waarde voor hun TV-kijkers.

Newcastle is een populaire weekendbestemming. Veel Brighton fans zouden er een leuk weekendje met hotel ervan maken.

Forum Rechten