Pagina 139 van de 167 EersteEerste ... 3989129137138139140141149 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.381 tot 1.390 van de 1661

Onderwerp: Premier League

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Ja, maar dan is het toch vreemd dat je had verwacht dat Liverpool vandaag opeens thuis zou verliezen? Je zegt zelf, een gelijkspel was dan ook genoeg geweest.
    Daarom zat ik er nu ook niet over in. Maar ik had het over de situatie als Chelsea woensdag gewonnen had en beide ploegen naast elkaar zouden staan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Oftewel gewoon gelul en ik had 2 maanden geleden gelijk?

Dank je wel
    Uiteindelijk heb je gelijk ja, dat is te zien op de ranglijst. Alleen was het 7 dagen terug echt zo dat de ploegen echt naast elkaar stonden qua verliespunten.

Bij speelronde 1 ook.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Bij speelronde 1 ook.
    Klopt. Maar speelronde 37 is nét iets belangrijker qua stand... (klein beetje maar hoor... )

Sam Allardyce is ontslagen bij Everton. Het is toch te hopen dat geen club meer aan die dikke oplichter gaat beginnen.

Naar alle waarschijnlijkheid wordt Watford-trainer Marco Silva zijn opvolger.

De eerste Championship-club die z'n manager ontslaat, huurt Big Sam in straks.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Of iemand anders uit het standaardrijtje met Tony Pulis, David Moyes, Alan Pardew, Steve McClaren, Mark Hughes etc.

Waarschijnlijk gaat dat wel gebeuren, ja.

Darren Moore lijkt de permanente manager te blijven van West Bromwich. Logische keuze lijkt me.

Verder zou Liverpool Buffon willen halen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Of iemand anders uit het standaardrijtje met Tony Pulis, David Moyes, Alan Pardew, Steve McClaren, Mark Hughes etc.
    Steve McClaren nu al naar QPR...

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Darren Moore lijkt de permanente manager te blijven van West Bromwich. Logische keuze lijkt me
    Confirmed Swansea en Stoke zoeken een trainer, ene F. de B wordt genoemd in Wales.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Forum Rechten