Pagina 1 van de 74 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 740

Onderwerp: Premier League

Premier League

Part two
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Opmerkelijk nieuws: vier dagen voor de eerste wedstrijd van Huddersfield Town heeft aanvoerder Mark Hudson zijn carrière opeens beëindigd. Hij vind het wel mooi geweest.

Banned
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Die heeft natuurlijk geen zin om elke wedstrijd weggetikt te worden...

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    We beginnen er weer aan! Kan Arsenal voor het eerst sinds jaren zijn eerste wedstrijd winnen of gaat het ook tegen Leicester mis?

Lacazette! Dat is heel snel.

Okazaki! Dat is ook heel snel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Lacazette! Dat is heel snel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Okazaki! Dat is ook heel snel.
    Ik dacht: kijk even rustig ADO - Utrecht af, zoveel zal er nog niet gebeuren in het Emirates.... Heb dus al 2 goals gemist. :(

Maar goed, via de site van Ziggo kan je gewoon terugkijken en nu inmiddels wel de 2 goals gezien. Bij die 1-1 ziet de keeper er niet goed uit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Ik dacht: kijk even rustig ADO - Utrecht af, zoveel zal er nog niet gebeuren in het Emirates.... Heb dus al 2 goals gemist. :(
    In Den Haag was het wel beslist, dus ik zapte alvast door naar Ziggo. Geen spijt van.

Totaal tegen de verhouding in! Gepruts van Xhaka, uitstekende voorzet van Albrighton en Vardy tikt hem binnen. 1-2 Leicester. Heerlijke pot!

Forum Rechten