Pagina 87 van de 89 EersteEerste ... 37778586878889 LaatsteLaatste
Resultaten 861 tot 870 van de 881

Onderwerp: Oranje nieuwstopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Ik vind die spelers niet allemaal vergelijkbaar met Klaassen. Daarnaast was Klaassen voorheen ook niet echt succesvol in Oranje. Wel iemand om in de gaten te houden.
    Klopt hoor, maar de situatie van Klaassen is inmiddels alweer anders. Dan mag je wel weer een kans krijgen. Van de Beek ben ik dit seizoen niet zo enthousiast over, die had je ook wel een keer thuis kunnen laten om de man in vorm bij de nummer 4 van de Bundesliga er bij te halen.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    Laat dan iemand als Vilhena thuis. Kan die lekker bijbeunen als postbode tijdens de interlandperiode.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Klaassen zou er dan bij moeten als backup voor Wijnaldum.
    Dat zou het meest logische zijn.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Oussama Idrissi is opgeroepen voor het Marokkaanse elftal. Idrissi heeft nog geen keuze gemaakt. Enerzijds zou ik Idrissi graag beschikbaar houden voor het Nederlands elftal, anderzijds schat ik zijn kansen op structurele speeltijd gewoon laag in. Beetje kaliber El Ahmadi. Maar wat vind devoetbalkantine.nl?
    Ben je Blind ofzo?

Denk niet dat je daar veel aan gaat missen. Lager kaliber dan El Ahmadi in als het goed is straks weer betere tijd.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Wie?
    Je hoeft hier niet te komen.

Next

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Oussama Idrissi is opgeroepen voor het Marokkaanse elftal. Idrissi heeft nog geen keuze gemaakt. Enerzijds zou ik Idrissi graag beschikbaar houden voor het Nederlands elftal, anderzijds schat ik zijn kansen op structurele speeltijd gewoon laag in. Beetje kaliber El Ahmadi. Maar wat vind devoetbalkantine.nl?
    Mwah, wel een aardige speler, maar voorlopig is hij heel matig voor de goal.

Goh wat wereldschokkend. Zou wel een ramp zijn als Idrissi voor Marokko kiest.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Goh wat wereldschokkend. Zou wel een ramp zijn als Idrissi voor Marokko kiest.
    Jij had je quotum van open deuren intrappen vandaag nog niet gehaald?
    Ben je Blind ofzo?

Forum Rechten