Pagina 98 van de 98 EersteEerste ... 4888969798
Resultaten 971 tot 976 van de 976

Onderwerp: Oranje nieuwstopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Koopmeiners mag langzaamaan ook wel.
    Ja, die mag van mij ook best een kans krijgen.

Goed dat Stengs en Boadu erbij zitten. Nu met de blessures van Depay en Malen kun je die laatste er goed bij hebben.

Depay zit trouwens wel gewoon bij de selectie. Ihatarren is er in onderling overleg met Koeman (nog) niet bij.
    Opvallend ook dat Bizot is afgevallen en dat Zoet en Vermeer wel zijn geselecteerd.

En dan ook nog Strootman …
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Strootman speelt gewoon weer alles bij Marseille, dus dat is niet zo gek.

Overigens had ik zelf liever gezien dat Koopmeiners ook de kans kreeg, maar goed dat komt wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Depay zit trouwens wel gewoon bij de selectie. Ihatarren is er in onderling overleg met Koeman (nog) niet bij.
    Opvallend ook dat Bizot is afgevallen en dat Zoet en Vermeer wel zijn geselecteerd.

En dan ook nog Strootman …
    Vermeer vind ik niet iedere wedstrijd een flater slaan zoals Zoet. Dus Bizot of Krul had erbij gemoeten in plaats van Zoet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Strootman speelt gewoon weer alles bij Marseille, dus dat is niet zo gek.

Overigens had ik zelf liever gezien dat Koopmeiners ook de kans kreeg, maar goed dat komt wel.
    Strootman speelde ook alles toen hij in vrijwel ieder kwalificatieduel in de donkere jaren faalde.
    Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Wanneer stoppen ze eens met die onzinnige voorselectie, als er toch steeds weer spelers bij de definitieve selectie zitten die niet in de voorselectie zaten.
    Schijnt tegenwoordig een verplichting te zijn vanuit de FIFA, zodat je de desbetreffende clubs kan voorbereiden op het feit dat ze spelers gaan missen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Schijnt tegenwoordig een verplichting te zijn vanuit de FIFA, zodat je de desbetreffende clubs kan voorbereiden op het feit dat ze spelers gaan missen.
    Ja, maar zorg er dan voor dat je alle spelers die bij de definitieve selectie zitten ook bij de voorselectie zet. Anders weten de clubs nog niet waar ze aan toe zijn. Boadu zat niet bij de voorselectie bijvoorbeeld (al was hij anders wel bij Jong Oranje geselecteerd uiteraard).

Forum Rechten