Pagina 1 van de 20 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 199

Onderwerp: Festivals en concerten

Festivals en concerten

Deel 2

“Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

http://thegreenhappiness.com/essenti...leuk-mogelijk/

Quinoa-trutjes met bloemen in hun haar met tips hoe je een muziekfestival als Lowlands zo healthy mogelijk doorkomt. En dan de reacties eronder.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Haha, het huidige top comment: "Hoe overleef je Lowlands zo gezond en leuk mogelijk!" Really? Gewoon 4 dagen jezelf helemaal naar de kanker snuiven. Niets meer, niets minder.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Je hoeft hier niet te komen.

Hahaha

"Mijn festivaltips? Volop ethanol, met name in de avond en nacht. Vlak voor het slapen gaan nog een flinke stoot verzadigde vetten om vervolgens na een slechte nacht met weinig slaap het hele zaakje - na een moeizaam glutenrijk ontbijt met een paar lapjes bewerkt vlees - weer uit te kotsen. En dat 3x. Heel veel plezier!"

en

"Het is geen high tea festival. Ik hoop dat lowlands jullie toegang ontzegd en jullie kaarten aan meerderjarigen gunt"

"Halverwege het artikel heb ik geprobeerd m'n polsen door te snijden met een dadelreep, the horror must stop!
    Die wijven zijn niet goed hoor.. Ik hoop voor ze dat ze een keertje fatsoenlijk geneukt worden."

Het het niet beter kunnen verwoorden.

Een paar druppels sinaasappelsap door de anderhalve literflessen wodka bij het ontbijt, dat was het qua gezonde dingen wel zo'n beetje op Lowlands.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Ik heb van de eerste hulp wel eens een banaan gekregen maar dat was het wel zo'n beetje.

Comments inmiddels weggehaald. Jammer.

Gelukkig hebben we de foto's nog.

Overigens zie ik de reacties nog gewoon op de site.
    Laatst gewijzigd door Janssen; 11-08-17 om 11:12.

Forum Rechten