Pagina 17 van de 22 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 220

Onderwerp: Festivals en concerten

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    0
    Op FortaRock mocht je gewoon een rugzak meenemen, en er waren meer kluisjes dan toeschouwers aanwezig. Dus, verwarde mannen en andere terroristen, sla je slag
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    20.000 dan?
    10.000 moet genoeg zijn

Haha, op Pinkpop staan ze een half uur in de rij voor pils.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Lijkt De Kuip wel.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Als ze allemaal op dezelfde plek gaan wellicht. Heb daar niets van gemerkt

Zou Pearl Jam nog een bekend nummer gaan spelen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Als ze allemaal op dezelfde plek gaan wellicht. Heb daar niets van gemerkt
    Haal jij morgen voor mij

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reinoud Bekijk Berichten
    Haal jij morgen voor mij
    Ik heb echt nergens last van gehad, hooguit 10 minuten gewacht.
    Ook erg vreemd dat daar nu problemen mee zijn, de inrichting van het terrein is niet verandert en er zijn niet minder plaatsen waar je drank kan halen.

De eerste dag was weer erg mooi. Blof speelde erg goed en knalt hit na hit om er nog minstens 15 niet te spelen. Daarna Blaudzun gezien wat prima was. Snow Patrol was flets en toen hebben we ook wat gegeten. The Offspring was fantastisch.
    Pearl Jam begon met, voor de niet-fan, anderhalf uur onbekende nummers. Kwalitatief wel heel goed zodat de tijd om vloog. Maar dat laatste uur was fantastisch. Heel opvallend dat ze daar zonder toeters en bellen staan. Geen bijzondere lichteffecten, voorgeproduceerde filmpjes of vuurwerk. Gewoon een paar muzikanten die vol passie een muziek maken.

Gisteravond een werkelijk geweldige show van de Foo Fighters. Ik had ze in Nederland telkens gemist, inclusief hun geplande optreden op Pinkpop een paar jaar terug. Tof hoor!

Noel Gallagher kan er ook wel wat van.

Eerlijk gezegd vond ik het concert van de Foo Fighters te lang. Begin was echt superstrak en goed. Het midden gedeelte vond ik weinig aan. Gelukkig eindigde ze wel erg goed.

Verder vond ik Marmozets, Gangs of Youth en Nothing But Thieves erg fijn. Walking on Cars en The Script waren prima achtergrond muziek. Waarbij de laatste band toch wel een hoop hits heeft gemaakt zeg. Luister de thuis niet, maar kende op twee nummers na alles.

Forum Rechten