Pagina 21 van de 23 EersteEerste ... 111920212223 LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 222

Onderwerp: Festivals en concerten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Is dat een jaarlijks uitje van jullie twee naar die artiest? Mooi om ook op zo´n manier leuke dingen met je zoon te doen.
    Nee, mijn zoon en ik gaan wel vaker. Met een oude school kameraad doe ik dat wel. We wonen 250 kilometer uit elkaar en plannen één keer per jaar een reünie.

Gisteravond Wolfmother. Wat vet!

Afgelopen zaterdag naar Helene Fischer geweest.

Ik verstond er veel te weinig van met mijn beperkte Duitse vocabulaire, maar toch ben ik strontverliefd geworden. Wat een heerlijk wijfje is dat zeg. Die kan echt alles.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door delmaestro Bekijk Berichten
    . Wat een heerlijk wijfje is dat zeg. Die kan echt alles.
    Klopt, dat kleine ding tikt gewoon even een mass met bier weg (1 liter):
    Ben je Blind ofzo?

Ik draai Ancient Shapes momenteel niet grijs maar wit. Ramones in de vierde versnelling met een broer van Bob Dylan als zanger. Heerlijke catchy songs die zich in mijn hoofd vastzuigen en daar wat mij betreft ook best mogen blijven zitten. Mega zin in volgende week, dan de live uitvoering in Vera. De andere Ancient Shapes plaat (Silent Rave die op het punt van uitkomen staat of net uit is, maar al een tijd op tape uit is als tour only cassette) heeft me nog wat minder bij de ballen, maar ook die klinkt prima.
    Wonderlijke gast ook, Daniel Romano maakte een jaar of wat terug een paar traditionele country platen in de stijl van de 50's, switchte naar een ander genre en liet de countryfans ontredderd (en soms bijna boos omdat ze denken dat hij de country eigenlijk parodieerde) achter en komt met Ancient Shapes met een fijne powerpunkplaat, een muzikale kameleon die telkens weer wat nieuws doet.

Laatst gewijzigd door Abubakari; 03-10-18 om 01:30.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Dit klinkt nét even een tikje steviger dan zijn laatste goede soloplaat, Mosey (2016), waarop hij de c&w al grotendeels vaarwel zei.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    254
    Maandag 5 november namens zwaremetalen.com naar de Baroeg in Rotterdam
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Anaal voorwaarts? Ik weet het niet hoor...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Maandag 5 november namens zwaremetalen.com naar de Baroeg in Rotterdam
    Dat komt nu wel heel erg dichtbij ...
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Forum Rechten