Pagina 8 van de 12 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 119

Onderwerp: Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Friezen met een Ajax-obsessie.
    Abu dus

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Die had ik al genoemd.
    Noemde je mij nou een PSV-supporter?

Om weer ontopic te gaan
    Straks naar de chocolade show kijken

Barbie zou een zelfmoordpoging hebben gedaan ...
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Ik las in elk geval dat ze met serieuze verwondingen met spoed naar het ziekenhuis is gebracht. Wat voor een aantal figuren weer aanleiding was om op twitter debiele grappen te maken.

Sterk staaltje begeleiding en bescherming van RTL. Allemaal om een kutprogramma te maken.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Dat is best heftig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Ik las in elk geval dat ze met serieuze verwondingen met spoed naar het ziekenhuis is gebracht. Wat voor een aantal figuren weer aanleiding was om op twitter debiele grappen te maken.
    Ik lees op twitter alleen maar opbeurende berichten over Barbie en veel mensen die de rioolratten op twitter toespreken die er grappen over maken. Ben echter nog geen enkele grap tegen gekomen. Ja, 1 klein grapje dan van iemand die aan RTL vroeg wanneer het wordt uitgezonden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Ik lees op twitter alleen maar opbeurende berichten over Barbie en veel mensen die de rioolratten op twitter toespreken die er grappen over maken. Ben echter nog geen enkele grap tegen gekomen. Ja, 1 klein grapje dan van iemand die aan RTL vroeg wanneer het wordt uitgezonden.
    Was vooral vanmorgen, die domme opmerkingen. Ik heb het verder ook niet meer gevolgd.

Forum Rechten