Pagina 9 van de 12 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 119

Onderwerp: Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Sterk staaltje begeleiding en bescherming van RTL. Allemaal om een kutprogramma te maken.
    Wat een onzin. Het zijn volwassen mensen die er zelf voor gekozen hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Wat een onzin. Het zijn volwassen mensen die er zelf voor gekozen hebben.
    Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Zij is zo'n type die heel makkelijk te manipuleren is. Die soaps zijn schijnbaar financieel gunstig, anders wordt het niet uitgezonden, maar is het voor haar goed ook gezien het bedrag dat ze er voor krijgt? Nee.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Zij is zo'n type die heel makkelijk te manipuleren is. Die soaps zijn schijnbaar financieel gunstig, anders wordt het niet uitgezonden, maar is het voor haar goed ook gezien het bedrag dat ze er voor krijgt? Nee.
    Zo zijn er heel veel. Daar heeft begeleiding geen enkele werking op.

Volgens Brit Dekker zie je nooit Chinezen in Opsporing verzocht

Die heeft alle afleveringen van opsporing verzocht teruggekeken
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Ik ken een Chinees die het programma zelfs twee keer heeft gehaald. Maar dat was dan ook een kok.

Maar als er een balkje voor de ogen zit zie je ook niet dat het een Chinees is.

Het enige programma dat niet politiek correct gemaakt kan worden.

Ik heb de hele tijd dat deuntje van de Luizenmoeder in mijn hoofd. Wie heeft een ander verschrikkelijk deuntje voor mij om het weg te krijgen.

Forum Rechten