Pagina 89 van de 96 EersteEerste ... 39798788899091 ... LaatsteLaatste
Resultaten 881 tot 890 van de 958

Onderwerp: Tv-topic

Zit weer met open mond te kijken. En dan heb ik eigenlijk nog niets nieuws gehoord.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Zit weer met open mond te kijken. En dan heb ik eigenlijk nog niets nieuws gehoord.
    Ik volg het een beetje, maar dit is echt een grote schande. Vooral omdat de overheid veel meer invloed kan uitoefenen dan ze nu doet.

Het is gewoon een grof schandaal dat Uni's niet in staat worden gesteld om onafhankelijk onderzoek te doen en dat hoogleraren afhankelijk zijn van giften.

Die maken mooie sier met het feit dat ze 200 miljoen bespaard hebben door de onderhandelingen met de industrie. En niet door hebben dat ze nog steeds genaaid worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Die maken mooie sier met het feit dat ze 200 miljoen bespaard hebben door de onderhandelingen met de industrie. En niet door hebben dat ze nog steeds genaaid worden.
    Het erge is dat ze het wel weten en toch doorgaan, zonder een tweede agenda te ontwikkelen.

Ik zit nu in het beeld in met hoofd met de vriend van Leonie die een snorkel om zijn dingetje heeft

De Dijk liet bij DWDD zien dat je Brel niet moet coveren.

Lee van Cleef! Held!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    De Dijk liet bij DWDD zien dat je Brel niet moet coveren.
    De 3J's, René Froger, Ted de Braak, Marco Bakker, André van Duin, Jan Vayne en James Last deden het anders héél aardig hoor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Wolf Bekijk Berichten
    Ik zit nu in het beeld in met hoofd met de vriend van Leonie die een snorkel om zijn dingetje heeft
    Ik kwam Leonie vroeger nog wel eens tegen op de zomerfeesten in Buurse. Viel wel op tussen de boerendochters.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Forum Rechten