Pagina 82 van de 116 EersteEerste ... 3272808182838492 ... LaatsteLaatste
Resultaten 811 tot 820 van de 1154

Onderwerp: Buitenlandse politiek

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    We hebben nu nog één markt en een versnelde toelatingsprocedure. Denk nu maar aan dagen in de rij gaan staan (bij het huidige gebrek aan douaniers).
    Dagen in de rij staan gebeurt bij geen enkele grensovergang, waar ook ter wereld. Zelfs de DDR deed het in 'slechts' 5 uur, en dat was meer pesten dan dat het daadwerkelijk die tijd nodig had. Kan me écht niet voorstellen dat dit gaat gebeuren. Zeker qua verkeer van personen, vwb goederen zal het vertraging oplopen ja.

Overigens maakt de EU het zichzelf ook lastig. Ze zijn echt nodig, zeker, maar als je al als 'geldwolven' wordt gezien helpt het niet als je al een flink salaris krijgt, vervolgens nog een 'onkostenvergoeding' van ik meen 50.000 euro (die je niet hoeft te verantwoorden) en dan ook nog een eens flinke dagvergoeding. Veel aversie tegen de EU komt daar natuurlijk ook vandaan.
    De NL Europarlementariërs hebben overigens schande gesproken van bovenstaand.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Dagen in de rij staan gebeurt bij geen enkele grensovergang, waar ook ter wereld. Zelfs de DDR deed het in 'slechts' 5 uur, en dat was meer pesten dan dat het daadwerkelijk die tijd nodig had. Kan me écht niet voorstellen dat dit gaat gebeuren.
    35 uur o.a.
    https://www.evofenedex.nl/kennis/act...rens-nemen-toe

Zeker qua verkeer van personen, vwb goederen zal het vertraging oplopen ja.
    Zoals ik al aangaf heeft het VK te weinig douaniers. Zal hoop ik een onderscheid gemaakt worden tussen personen en goederen. Maar bij een sterk verstrengelde markt is het idioot is om een grens op te zetten... De handel tussen de BDR en DDR was natuurlijk verwaarloosbaar in die tijd...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Ik had het idd vooral over personen. Goederen duurt langer ja, soms zelfs bij de Zwitserse grens al urenlang (ben ooit eens langs 10 km vrachtwagenfile gereden voor de Zwitserse grens bij Basel).

Maar dat levert toch niet direct lege schappen op?

En hoezo te weinig douaniers? Men controleert nu toch ook al alles als je het VK in gaat?

Een beter bewijs dat referenda toch niet zo heel praktisch zijn ga je niet krijgen. Je hebt een simpele vraag gesteld, de bevolking heeft in kleine meerderheid ergens voor gekozen en nu weet je niet wat de bevolking wel wil.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Haha die Juncker

Ik heb ook wel eens zo'n rugpijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Haha die Juncker

Ik heb ook wel eens zo'n rugpijn.
    Die heeft iets te goed aan de gedeclareerde wijnen van 500 euro in het restaurant gezeten...

Die heeft iets te goed aan de gedeclareerde wijnen van 500 euro in het restaurant gezeten...
    Juncker is een held. Gewoon lekker zuipen!
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
    Juncker is een held. Gewoon lekker zuipen!

Ik had het idd vooral over personen. Goederen duurt langer ja, soms zelfs bij de Zwitserse grens al urenlang (ben ooit eens langs 10 km vrachtwagenfile gereden voor de Zwitserse grens bij Basel).

Maar dat levert toch niet direct lege schappen op?

En hoezo te weinig douaniers? Men controleert nu toch ook al alles als je het VK in gaat?
    Laat je toch niet gek maken. Er is niets aan de hand.

Edit: Trump is voor een keiharde Brexit, dus alles komt goed.
    Laatst gewijzigd door gevegt; 12-07-18 om 22:17. Reden: Trump.

Forum Rechten