Pagina 32 van de 75 EersteEerste ... 22303132333442 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 743

Onderwerp: Buitenlandse politiek

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Duidelijk. Dan is het dus iets van de ING inderdaad...

Symboolpolitiek dus. Wel moeilijk doen over iemand die ineens meer gaat verdienen, maar de echte geld-over-de-balksmijters niet aanpakken...
    Het is lekker makkelijk om als politicus je af te zetten tegen een topman bij een bank en zo politiek gezien punten te scoren. Je collega's van de Europese instanties aanpakken, heeft veel meer consequenties en daarom schuwen andere politici het. Op de Eurosceptici na natuurlijk.

Duidelijk. Dan is het dus iets van de ING inderdaad...

Symboolpolitiek dus. Wel moeilijk doen over iemand die ineens meer gaat verdienen, maar de echte geld-over-de-balksmijters niet aanpakken...
    Niet helemaal waar. De staat heeft de verplichting om de bank te redden als het weer mis gaat. De belastingbetaler draait dan op voor de kosten.

Lol, systeembanken zijn semiparticulier en dat is toch echt heel wat anders dan louter een commerciële bevoegdheid. Nogal wiedes dat er protest is tegen de topsalarissen daar.

Eens. Met de kanttekening dat de ING een jaar of 10 terug natuurlijk wel de hand flink moest ophouden bij de Nederlandse staat... Volgens mij heeft de Nederlandse staat toen geld in ING gestoken (= belastinggeld, dus van de belastingbetaler). Is dat inmiddels allemaal al terugbetaald?
    Ja met een zeer dikke rente. Daar is Nederland dus alleen maar beter van geworden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Het is lekker makkelijk om als politicus je af te zetten tegen een topman bij een bank en zo politiek gezien punten te scoren. Je collega's van de Europese instanties aanpakken, heeft veel meer consequenties en daarom schuwen andere politici het. Op de Eurosceptici na natuurlijk.
    Sowieso zou men wat onafhankelijker mogen denken. Je kan best Pro EU zijn en kritiek uiten op bepaalde zaken van EU instellingen.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Niet helemaal waar. De staat heeft de verplichting om de bank te redden als het weer mis gaat. De belastingbetaler draait dan op voor de kosten.
    Maar van een salarisverhoging van 2 naar 3 miljoen, hoe decadent ook, valt geen bank om....

Systeembank, ik vind in principe geen probleem dat die EP's een zak met geld krijgen wanneer ze ook daadwerkelijk zouden leveren.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Systeembank, ik vind in principe geen probleem dat die EP's een zak met geld krijgen wanneer ze ook daadwerkelijk zouden leveren.
    Dat ze geld krijgen, ok. Maar standaard 12000 euro p/m + een dagvergoeding van 300 euro vind ik echt veel te veel...

Ze hebben de zomer/wintertijd bijna afgeschaft. En ze hebben ervoor gezorgd dat er geen grote flessen olijfolie op de tafels in het restaurant staan. Eigenlijk doen ze heel goed werk voor het salaris wat ze krijgen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Ze hebben de zomer/wintertijd bijna afgeschaft. En ze hebben ervoor gezorgd dat er geen grote flessen olijfolie op de tafels in het restaurant staan. Eigenlijk doen ze heel goed werk voor het salaris wat ze krijgen.
    Ze zouden best wat toegestopt mogen krijgen als ze de zomertijd afschaffen en de wintertijd weten te behouden.

Forum Rechten