Pagina 28 van de 88 EersteEerste ... 1826272829303878 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 879

Onderwerp: Buitenlandse politiek

Geert had veel eerder een Polenmeldpunt. Een echte visionair.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

De Polen liggen al goed bij de eu, dus dit kan er wel bij.

Polen is het nieuwe Turkije/Rusland.

Nederland is tegen meer betalen aan Europa, maar wel instemmen om de verloren zetels van het VK te herschikken.
    Wat een farce.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Polen is het nieuwe Turkije/Rusland.
    Turkije leest mee en doet er nog een schepje bovenop door de Koerden het licht uit de ogen te schieten.

Waarna de Koerden zij aan zij met het regeringsleger gaan vechten. Ze worden met de dag flexibeler.

Het blijft een mooie clusterfuck.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

http://europa.eu/rapid/press-release_IP-18-1169_nl.htm

'Betrouwbare flaggers'... Jaja. Dezelfde als die in die commissie zaten die o.a. De Gelderlander van nepnieuws beschuldigden?

Het wordt steeds enger.
    Ongetwijfeld zal kritiek op de EU weggehaald worden, net als kritiek op bepaalde zaken.

De SPD-leden hebben met een opvallend ruime meerderheid voor een nieuwe coalitie met Merkel gestemd.
    Wielerkenner: vergeet geen team te plaatsen voor het EK te plaatsen (start: zondag 11:30)
    Eredivisiekenner: vergeet een voorspelling te plaats voor de speelronde 2 (start: 17 augustus, 20:00)
    TETO: US Open begint 27 augustus
    Schaatskenner: geen mededelingen
    Eredivisie Eindstandvoorspellingen: geen mededelingen

Documentaire over de gouden dageraad was wel interessant om te zien. Sieg heil op je arm hebben staan en niet weten wat het betekend. Echt bizar volk.

Forum Rechten