Pagina 69 van de 88 EersteEerste ... 1959676869707179 ... LaatsteLaatste
Resultaten 681 tot 690 van de 879

Onderwerp: Buitenlandse politiek

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7364042
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    We zitten altijd te janken op Trump, maar ook Trump heeft wel eens gelijk en doet dingen goed.
    Trump blijf ik niks vinden, maar er is nooit iemand die 100% dingen fout of 100% goed doet. Obama was niet zo fantastisch en Trump doet ook goede dingen, ondanks dat ik Obama veel beter blijf vinden.

Maar goed, laten we niet te hard van stapel lopen. Met die 2 kan het natuurlijk ook nog compleet fout aflopen. Al hoop ik dat mijn ongelijk in deze bewezen wordt en er eindelijk betere verhoudingen komen op het Koreaanse schiereiland...

Kim is ook een stropop natuurlijk, de legerleiding beslist daar ook veel. Trump zal veel minder gestuurd zijn, maar ook hij moet zich bij dit soort ontmoetingen aan een bepaald protocol houden. Aan die tafel zitten ook een zooitje hoogwaardigheidsbekleders van beide landen.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Trump probeert zijn grote bek waar te maken. Ik vind dat wel mooi.

1e president die praat met het regime in Noord Korea. Kan Trudeau weer gaan zeiken over de heffing op staal terwijl hij zelf een heffing van 270% over zuivel heeft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    1e president die praat met het regime in Noord Korea. Kan Trudeau weer gaan zeiken over de heffing op staal terwijl hij zelf een heffing van 270% over zuivel heeft.
    En dat laatste hoor je opvallend genoeg nooit in de media.. Maar ja, Trump is slecht... De neutraliteit vwb Trump is totaal weg.

Ik ben het eens met wat Kralinger zegt, niemand is 100% goed of 100% fout, maar dat Obama beter is dan Trump lijkt me toch echt een zekerheidje.

Maar vooralsnog zijn we bijna al 2 jaar verder na zijn uitverkiezing en is er nog niks 'heel ergs' gebeurd, geen oorlogen (behalve dan die er al waren) die door Trump zijn ontstaan enz.. Als dit nog 2 jaar zo doorgaat kan die zomaar in 2020 weer herkozen worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    En dat laatste hoor je opvallend genoeg nooit in de media.. Maar ja, Trump is slecht... De neutraliteit vwb Trump is totaal weg.

Ik ben het eens met wat Kralinger zegt, niemand is 100% goed of 100% fout, maar dat Obama beter is dan Trump lijkt me toch echt een zekerheidje.

Maar vooralsnog zijn we bijna al 2 jaar verder na zijn uitverkiezing en is er nog niks 'heel ergs' gebeurd, geen oorlogen (behalve dan die er al waren) die door Trump zijn ontstaan enz.. Als dit nog 2 jaar zo doorgaat kan die zomaar in 2020 weer herkozen worden.
    Qua persoonlijkheid maar is dat ook qua beleid?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
    Qua persoonlijkheid maar is dat ook qua beleid?
    Daarnaast vanuit wie bekeken. Het gaat uiteindelijk om het belang van het Amerikaanse volk.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

De zuurheid spat er over het algemeen er vanaf bij de linkse fascisten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    De zuurheid spat er over het algemeen er vanaf bij de linkse fascisten.
    Het kan altijd zuurder. Wacht maar tot na de herverkiezing van Trump.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Buitenlandse politiek

Waaruit blijkt dat Obama "beter"
    was dan Trump?
    Je hoeft hier niet te komen.

Forum Rechten