Pagina 73 van de 73 EersteEerste ... 2363717273
Resultaten 721 tot 728 van de 728

Onderwerp: Buitenlandse politiek

VS heeft wel een historie met kampen. In WOII werden Aziaten geïnterneerd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    VS heeft wel een historie met kampen. In WOII werden Aziaten geïnterneerd.
    Tegenwoordig hebben ze liever dat soort optrekjes stiekem in het buiteland. Als je zo'n kamp goed leidt, word je zo baas van de CIA.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten

Yeah baby, Trump heeft overal schijt aan. Hier moet zelfs U.G. om glimlachen als het waar is.
    Ho, aan lachen heb ik geen gebrek als het aankomt op deze man hoor. Voorheen dan, ik volg het niet meer.

Tsja, dit is dan een zeer onverwachte zegen voor de chokende Amerikaanse staatsburger. Het moet maar nog wel allemaal gebeuren want hij moet canabis laten weghalen uit opiumlijst 1 dóór een van zijn halfdooie star conservatieve rechters. Succes !
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Twitter had gisteren een meltdown nadat de beelden naar buiten waren gekomen van Mexicaanse kinderen net over de grens in Amerika opgesloten in kooien zonder toilet, gescheiden van hun ouders die het land worden uitgezet. En de kids blijven in de US, want kinderen zet je niet uit. Valt me op hoe weinig aandacht dit bij ons heeft gekregen, want het zag er schrijnend uit die concentratiekam.. eh opvangkampen.

En Trump geeft uiteraard de Democraten de schuld. Omdat zij niet voor de muur betalen die de Mexicanen, oh nee de belastingbetaler, oh nee de democraten zouden bekostigen.

Bizar eigenlijk dat Clinton hier in 1996 mee is begonnen en en nu pas weerstand tegen komt. Zijn we inmiddels 22 jaar verder alleen met een andere president.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Bizar eigenlijk dat Clinton hier in 1996 mee is begonnen en en nu pas weerstand tegen komt. Zijn we inmiddels 22 jaar verder alleen met een andere president.
    Is dat zo?

Had ik inderdaad ergens gelezen. Kan na mijn vakantie wel een keer op onderzoek uitgaan mocht het dan nog niet bevestigd of ontkracht zijn.

Ik heb het gisteren bij Jinek een beetje half gevolgd, maar volgens mij werden illegalen voorheen enkel tegengehouden, geregistreerd en een dag later weer keurig in Mexico afgezet.

In Hongarije wordt hulp bieden aan illegale vluchtelingen strafbaar.

Forum Rechten