Pagina 1 van de 85 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 842

Onderwerp: Buitenlandse politiek

Buitenlandse politiek

Deel 2
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Waarom is iedereen zo paniekerig bezig met de spierballentaal van Trump en Kim?

Buitenlandse politiek

Ik wil wel weer even polsen bij een Koreaanse vriendin, maar die maakt zich nooit zo druk over Noord-Korea.

Ik zag gisteren een laatste oproep van de Mikkeler Running Club uit Denemarken om mee te doen aan de marathon in Noord-Korea. Die hebben van zestien of twintig plaatsen nog vier plaatsen over voor hun trip. Niet iedereen maakt zich evenveel zorgen.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

De koude oorlog 2.0
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Waarom is iedereen zo paniekerig bezig met de spierballentaal van Trump en Kim?
    Omdat het 2 idioten zijn die men zoveel mogelijk in kwaad daglicht wil stellen.

Merkel de grootste in Duitsland maar wel met veruit het slechtste resultaat voor een grootste partij sinds 60 jaar volgens de exitpoll. 33.5% voor CDU-CSU, 21% SPD en AFD nu de 3e partij met 13%.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Paniek in Duitsland!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Paniek in Duitsland!
    HSV gescoord?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    HSV gescoord?
    Lul.

Haha afa op weg naar het feest van afd. Mooi die linkse democratie

Forum Rechten