Pagina 72 van de 101 EersteEerste ... 2262707172737482 ... LaatsteLaatste
Resultaten 711 tot 720 van de 1005

Onderwerp: Buitenlandse politiek

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Dat land is het noordelijke deel van de regio Macedonië. Na 27 jaar ruziën over de naam komen ze op de briljante oplossing om er Noord-Macedonië van te maken.
    Alsof wij 200 jaar geleden zo snel waren met het verdelen van Noord- en Zuid Holland.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Dat land is het noordelijke deel van de regio Macedonië. Na 27 jaar ruziën over de naam komen ze op de briljante oplossing om er Noord-Macedonië van te maken.
    Een beetje Balkanland was gewoon een oorlog gestart ...
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    4000000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Een beetje Balkanland was gewoon een oorlog gestart ...
    Ik heb weleens gehoord dat de Macedoniërs niet als Slavisch volk gezien moeten worden. Dat begin ik nu te snappen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Alsof wij 200 jaar geleden zo snel waren met het verdelen van Noord- en Zuid Holland.
    Of Brabant en Noord-Brabant, of Limburg en Limburg. Alleen bij ons doen we daar wat makkelijker over. Paar jaar oorlog met België en klaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Dan zijn ze nu klaar voor de EU.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

http://Is er weer een VVDer opgestapt??? tijd voor de volgende/ ………

Waar de hebzucht regeert sterft het fatsoen
    Geen belasting betalen geeft meer invloed???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo1949 Bekijk Berichten
    Dat maakt niet uit. Die wordt een dag uit zijn functie gezet als hij het echt tegen wil houden.

Yeah baby, Trump heeft overal schijt aan. Hier moet zelfs U.G. om glimlachen als het waar is.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Twitter had gisteren een meltdown nadat de beelden naar buiten waren gekomen van Mexicaanse kinderen net over de grens in Amerika opgesloten in kooien zonder toilet, gescheiden van hun ouders die het land worden uitgezet. En de kids blijven in de US, want kinderen zet je niet uit. Valt me op hoe weinig aandacht dit bij ons heeft gekregen, want het zag er schrijnend uit die concentratiekam.. eh opvangkampen.

En Trump geeft uiteraard de Democraten de schuld. Omdat zij niet voor de muur betalen die de Mexicanen, oh nee de belastingbetaler, oh nee de democraten zouden bekostigen.

Ik kijk er alleen nog van op als zoiets in een beschaafd land gebeurd.

Forum Rechten