Pagina 88 van de 88 EersteEerste ... 3878868788
Resultaten 871 tot 879 van de 879

Onderwerp: Buitenlandse politiek

Dat vind jij, de USA en Israel denken daar anders over volgens mijn bronnen.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Waar dan om?
    De protesten van de Iraniërs zelf, daar zal de komende tijd wel wat mee te doen zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    De protesten van de Iraniërs zelf, daar zal de komende tijd wel wat mee te doen zijn.
    Dat zal net als de vorige 20x wel loslopen. Die gaan ze weer netjes neerslaan daar.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Op gegeven moment heeft het slaan geen zin meer

Op gegeven moment heeft het slaan geen zin meer
    Assad houdt het toch best lang vol op die manier. Ik acht de positie van het regime in Iran sterker dan die van Assad toen de burgeroorlog in Syrie begon.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Assad houdt het ook niet alleen vol, al zou je dat van de oppositie ook kunnen zeggen.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Ja, wat moet er met die protesten gebeuren dan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Dat vind jij, de USA en Israel denken daar anders over volgens mijn bronnen.
    En jij denkt dat dat naar aanleiding van een objectief en onafhankelijk onderzoek gebeurd is? Is toch allemaal geopolitiek man.

De grootste schurkenstaten in die regio zijn Saudi-Arabie en Israel. In die volgorde. Maar die hebben veel geld en invloed, dus daarom is Trump (en alle eerdere Amerikaanse presidenten) poeslief tegen die lui. Is er alweer een nieuwe zending wapenexports naar die vrouwenhaters toegestuurd om meer oorlog in Yemen te voeren of moet the Don zijn omkoopgeld nog ontvangen?

Alsof geopolitiek geen goede cq geldige redenen voortbrengt. Heel veel geld verdienen bijvoorbeeld.

Forum Rechten