Pagina 211 van de 231 EersteEerste ... 111161201209210211212213221 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.101 tot 2.110 van de 2301

Onderwerp: Buitenlandse politiek

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Dat mag, gelukkig mag ik iets anders vinden
    Het is een vrij land.

Maar dat is de enige argumentatie? Dat Trump tegen Sjw's is?

Social Justice Warriors.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door google
    Social justice warrior of SJW is een Engelstalige, pejoratieve benaming voor iemand die sociaal-progressieve inzichten en thema's zoals feminisme, burgerrechten, multiculturalisme en identiteitspolitiek aanhangt of promoo
    de veel leukere uitleg van Urban Dictionary:
    Social Justice Warrior
    A person who uses the fight for civil rights as an excuse to be rude, condescending, and sometimes violent for the purpose of relieving their frustrations or validating their sense of unwarranted moral superiority. The behaviors of Social justice warriors usually have a negative impact on the civil rights movement, turning away potential allies and fueling the resurgence of bigoted groups that scoop up people who have been burned or turned off by social justice warriors.
    Laatst gewijzigd door Atreides; 15-04-19 om 10:42.
    Ben je Blind ofzo?

Linkse geitenwollen sokken waarbij het vooral om de toon gaat. Social justice warriors

Alvast de volgende Nimby: Groen linksers die geen asielzoekers in hun wijk willen: Not in my backyard.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Het is een vrij land.

Maar dat is de enige argumentatie? Dat Trump tegen Sjw's is?
    Nee, dat Trump en vooral de NY post de grootste aanslag ooit in de VS niet aanspreken als: some people did something.

de veel leukere uitleg van Urban Dictionary:

Nee, dat Trump en vooral de NY post de grootste aanslag ooit in de VS niet aanspreken als: some people did something.
    Ik heb dat soort gekke uitlatingen nog nooit gezien in kwaliteitsmedia.

De New York Times en de Washington Post die 'some people did something' schrijven? Ik ben heel benieuwd....

Edit:
    Lijkt erop dat de Washington Post het op zijn zachtst gezegd ook geen gangbaar taalgebruik vindt....

https://www.washingtonpost.com/polit...=.80ec0bb14400
    Laatst gewijzigd door Atreides; 15-04-19 om 12:50.
    Ben je Blind ofzo?

Prachtig.

Maar ik heb nog geen quotes gezien van mainstream media.

Hebben we trouwens ook een deadcount van oorlogen die gestart zijn door de VS die achteraf gezien toch niet zo heel veel toegevoegde waarde hadden? Zeg maar inclusief al die dubieuze junta's?
    Ben je Blind ofzo?

Welke quotes moet je hebben?

Welke quotes moet je hebben?
    Jij impliceert met je teksten dat 'some people did something' normaal is in kwaliteitsmedia.

Ik zou dat graag onderbouwd zien. Dat één politicus een keer wat roept is natuurlijk niet het nieuwe normaal. Anders grepen we nu de dames ook massaal bij de pussy.
    Ben je Blind ofzo?

Jij impliceert met je teksten dat 'some people did something' normaal is in kwaliteitsmedia.

Ik zou dat graag onderbouwd zien. Dat één politicus een keer wat roept is natuurlijk niet het nieuwe normaal. Anders grepen we nu de dames ook massaal bij de pussy.
    De hele quote was "We're being treated as second class citizens because some people did something" en kwam van een moslima die lid is van de Amerikaanse Tweede Kamer.

Forum Rechten