Pagina 2 van de 143 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 1424

Onderwerp: Buitenlands nieuws

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    In de VS zal straks een 20 meter hoog beeld worden opgericht voor de "Eeuwige president van de republiek" die niet zo makkelijk neergehaald kan worden.
    OF ze zetten beelden gewoon onder stroom. Zoals bv met het beeld van Churchill in Londen bij de Houses of Parliament gebeurt. Alleen daar is het om te voorkomen dat duiven er op gaan zitten en het beeld onderschijten...

Jeuh, burgeroorlog. Hup Geel

Trump die gewoon al de beide kanten aanpakt van het geweld. De media word helemaal gek daar. Tis ook wat om antifa aan te spreken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Trump die gewoon al de beide kanten aanpakt van het geweld. De media word helemaal gek daar. Tis ook wat om antifa aan te spreken.
    Het wordt eens tijd om die oorlog met Noord Korea te beginnen, zijn we van dit soort nieuws af.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Waar haalt Trump het lef vandaan.Dat kan natuurlijk niet. Linkse demonstranten zijn lieverdjes en doen nooit wat. En als ze wat doen dan zijn het rechts-extremisten die zich uitgeven als linkse demonstranten om links in een kwaad daglicht te zetten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Waar haalt Trump het lef vandaan.Dat kan natuurlijk niet. Linkse demonstranten zijn lieverdjes en doen nooit wat. En als ze wat doen dan zijn het rechts-extremisten die zich uitgeven als linkse demonstranten om links in een kwaad daglicht te zetten.
    Die linkse rakkers zitten je altijd maar wat dwars he.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Die linkse rakkers zitten je altijd maar wat dwars he.
    Niet meer of minder dan die gestoorde gekken die afgelopen weekend in Charlottesville demonstreerden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Het is allemaal wat he.

Zo rondneuzend op social media voel ik me bijna een buitenbeentje omdat ik me niet dagelijks zit op te winden over Trump. Het zal me echt aan m'n kont roesten.
    Je hoeft hier niet te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Zo rondneuzend op social media voel ik me bijna een buitenbeentje omdat ik me niet dagelijks zit op te winden over Trump. Het zal me echt aan m'n kont roesten.
    Inderdaad.

Forum Rechten