Pagina 114 van de 143 EersteEerste ... 1464104112113114115116124 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.131 tot 1.140 van de 1422

Onderwerp: Buitenlands nieuws

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Omdat hij wel heel nadrukkelijk de media zocht. Daar hou ik niet zo van in dit soort situaties.
    Dit soort dingen wordt idd door sommige mensen gebruikt om nadrukkelijk te tonen hoe goed ze zijn...

Word hij ook goed op aangepakt.

https://www.youtube.com/watch?v=1m74Tq2WHeE

Oh, "France fans"? Ik zie toch letterlijk Algerijnse vlaggen bij de relschoppers. Klein detail.

Maar goed, eigen schuld. Had je het gespuis maar buiten moeten laten.

Frankrijk is het beste voorbeeld van hoe het allemaal niet moet.

Toch doet men hier behoorlijk hun best erop te lijken.
    Je hoeft hier niet te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Frankrijk is het beste voorbeeld van hoe het allemaal niet moet.

Toch doet men hier behoorlijk hun best erop te lijken.
    Naar mijn mening moeten we toe naar een immigratiebeleid zoals bijvoorbeeld Japan, waar bijna niemand inkomt. Tokyo is bijvoorbeeld een van de veiligste steden van de wereld. Dat kun je van Parijs niet zeggen zeg maar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Naar mijn mening moeten we toe naar een immigratiebeleid zoals bijvoorbeeld Japan, waar bijna niemand inkomt. Tokyo is bijvoorbeeld een van de veiligste steden van de wereld. Dat kun je van Parijs niet zeggen zeg maar.
    Polen, Tsjechie en Hongarije schijnen het iets dichterbij huis ook niet slecht te doen.
    Je hoeft hier niet te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    https://www.youtube.com/watch?v=1m74Tq2WHeE

Oh, "France fans"? Ik zie toch letterlijk Algerijnse vlaggen bij de relschoppers. Klein detail.

Maar goed, eigen schuld. Had je het gespuis maar buiten moeten laten.
    Wat gezien Frankrijk haar koloniale verleden nog wel lastig is.

En een jaar of 8 oorlogvoering met Algerije daarbovenop.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    En een jaar of 8 oorlogvoering met Algerije daarbovenop.
    Ja, dat was een extra bonus van haar koloniale verleden. Maar inderdaad een zeer belangrijk factor.

Ik begreep van Geert Mak in zijn serie 'in Europa' dat met name Algarije eigenlijk als een stuk Frankrijk werd gezien, maar dan aan de andere kant van de middellandse zee en dat Frankrijk daardoor nog meer moeite had om Algerije dit los te laten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Ja, dat was een extra bonus van haar koloniale verleden. Maar inderdaad een zeer belangrijk factor.

Ik begreep van Geert Mak in zijn serie 'in Europa' dat met name Algarije eigenlijk als een stuk Frankrijk werd gezien, maar dan aan de andere kant van de middellandse zee en dat Frankrijk daardoor nog meer moeite had om Algerije dit los te laten.
    Dat stuk specifiek is reeds gebeurd. Je kunt niet mensen met een bepaalde afkomst nu nog uit het land gooien en dat zou vrijwel niemand wenselijk vinden op wat hele extreme types na.

Je kunt echter wel de huidige instroom beperken dan wel geheel stopzetten. Echter gezien hoe Europa omgaat met de vluchtelingencrisis heb ik niet het idee dat er veel geleerd is. Als je ziet dat Duitsland een miljoen van die mensen opgenomen heeft, is het duidelijk dat men simpelweg solliciteert naar problemen.

Forum Rechten