Pagina 62 van de 67 EersteEerste ... 12526061626364 ... LaatsteLaatste
Resultaten 611 tot 620 van de 670

Onderwerp: Buitenlands nieuws

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Leuk en aardig allemaal, maar ik prefereer een rechtssyteem zoals Congo heeft. Mob-rule, oog om oog tand om tand, voor eigen rechter spelen en fuck de autoriteiten. Pas dan wordt het leven echt beter.
    En dat allemaal omdat vakx 67.5 een kutjochie vermanend heeft toegesproken. Het is me allemaal wat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    Als je dat goed en professioneel gedaan wilt hebben, kun je het ook naar mij outsourcen. Ik laat geen sporen achter, geen getuigen, heel schoon. Ik ben sowieso beter dan die klunzige Albanezen.
    Mooi, houd het in mijn achterhoofd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    En dat allemaal omdat vakx 67.5 een kutjochie vermanend heeft toegesproken. Het is me allemaal wat.
    Echt he

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Pff, je hebt zeker geen kinderen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Maar wél vd Israëlieten, bijbels volk.
    Toch knap aangezien de Israeliëten tot 700 voor Christus leefden.

Sjongejonge.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten

Sjongejonge.
    Ach, een jaartje meer of minder ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten

Sjongejonge.
    Tot dan hadden ze een eigen land. Ze leven natuurlijk wel gewoon voort.
    We zien de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals wij zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wigboldus Bekijk Berichten
    Tot dan hadden ze een eigen land. Ze leven natuurlijk wel gewoon voort.
    Ze gingen als volk op in andere volkeren. Als je verwijst naar het Bijbels volk de Israëlieten dan heb je het over het Oude Testament. Het volk op zich is daarna verdwenen of opgegaan in de Joden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Ik heb het idee dat jij extreme stellingen neerzet om reacties uit te lokken. En dat je je thuis zit te verkneukelen om hoe mensen reageren.

Het lijkt me helder dat je moet vertrouwen op de autoriteiten en de instanties om dit soort dingen op te lossen. Maar fine, ik speel het spelletje mee:

"Goede mening man, eigenlijk moet je de dader pakken en vierendelen! Roei zn hele familie uit! Het recht van de sterkste!"
    Ik heb nooit een wapen vastgepakt, ben ook nooit opgepakt voor wapenbezit, ben ook nooit meegenomen voor verhoor, niets eigenlijk, wel 1 keer moeten getuigen maar toen ging het om een gewelddadige Marokkaan die al eens eerder opgepakt was voor wapenbezit en drugshandel. Een type Badr Hari.

Ik denk eerder dat jij de extremist bent hier, je vergroot alles uit. Ik vertrouw op mijn vuisten. Ben een jong van de straat geweest dus zo gek is dat niet. Ik speel geen spelletjes ElSimao, ik zeg waar het op staat. Ik kan nog steeds een boze Marokkaan voor mijn deur verwachten want getuigenverklaringen kunnen uitlekken. Ik vroeg de agent in kwestie nog of ik de garantie zou kunnen krijgen dat niets zou uitlekken, zijn antwoord was helder; nee.
    Laatst gewijzigd door Fenerium; 08-12-17 om 09:19.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenerium Bekijk Berichten

Ik denk eerder dat jij de extremist bent hier, je vergroot alles uit. .
    Rake typering, uitstekend geformuleerd!
    The south has risen again!

Het is heel simpel, het moment dat je een wapen vastpakt is het gedaan met je, dan kies je dus voor een leven vol geweld en verderf. Dat is heel wat anders dan opkomen voor jezelf.

Forum Rechten