Pagina 55 van de 68 EersteEerste ... 545535455565765 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 550 van de 672

Onderwerp: Buitenlands nieuws

Het niet erkennen van Jeruzalem als hoofdstad van Israël heeft de wereld ook dichterbij een oplossing in het Midden-Oosten gebracht.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Hé Trump doet iets wat Obama in 2008 beloofde. En gewoon binnen het jaar. Wat een lul zeg, doet gewoon zijn verkiezingsbelofte waarmaken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Zou je niet je plunje zak van zolder halen?
    Die heb ik nooit gehad.
    Hup Jorrit!

In 1995 besloten dat ze het gingen doen. Lijkt wel op de Nederlandse daadkracht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Hé Trump doet iets wat Obama in 2008 beloofde. En gewoon binnen het jaar. Wat een lul zeg, doet gewoon zijn verkiezingsbelofte waarmaken.
    Obama kreeg zelfs de Nobelprijs voor de vrede voor zijn verkiezingsbeloftes.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Klopt, maar is het verstandig?
    Hup Jorrit!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Klopt, maar is het verstandig?
    Wat ik zo doorlees en luister lijkt mij het wel. 2 staten oplossing is er niet en als zelfs een bekende iman zegt dat hij gelijk heeft denk ik dat het gewoon goed is. Ja, er zullen wat aanslagen komen, maar dit is wel een begin naar een oplossing. Die aanslagen komen anders ook.

Ben heel erg anti-Trump.

Maar in dit geval vind ik dat al die 'boze Arabische landen' meer uit te leggen hebben.
    Waarom zijn ze zo boos?
    Leg ons dat eens uit.

Omdat ze Israel helemaal niet erkennen?
    Omdat ze vinden dat alleen Palestijnen recht op Jeruzalem hebben?

Ben erg benieuwd naar het antwoord.
    The south has risen again!

Omdat mensen (zowel Joden als Arabieren) religie en staatkunde niet uit elkaar kunnen houden en omdat Oost-Jeruzalem eenzijdig bezet wordt door Israël tegen alle VN-resoluties in.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Omdat mensen (zowel Joden als Arabieren) religie en staatkunde niet uit elkaar kunnen houden en omdat Oost-Jeruzalem eenzijdig bezet wordt door Israël tegen alle VN-resoluties in.

En als ze de ambassade in West-Jeruzalem neerzetten?

Ik heb weinig zin om begrip voor de Arabische woede op te brengen, als die puur en alleen voort komt uit haat tegen Israel en Joden. Met dat soort sentimenten moet je geen rekening (willen) houden.
    The south has risen again!

Forum Rechten