Pagina 106 van de 135 EersteEerste ... 65696104105106107108116 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.051 tot 1.060 van de 1349

Onderwerp: Buitenlands nieuws

Blijkbaar is er een complot gaande, maar hoe steekt dat in elkaar dan?
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Merkel geeft aan dat de normen en waarden beter uitgelegd moeten worden aan de vluchtelingen. Blijkbaar weet nog niet iedereen dat verkrachten, vermoorden en begraven niet mag. Nu moet het wel goed gaan komen in Duitsland.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Merkel geeft aan dat de normen en waarden beter uitgelegd moeten worden aan de vluchtelingen. Blijkbaar weet nog niet iedereen dat verkrachten, vermoorden en begraven niet mag. Nu moet het wel goed gaan komen in Duitsland.
    Dus toch de schuld van Merkel.

Neuh, er zijn alleen maar slachtoffers in deze casus.

In Duitsland is een herdenkingsdienst voor de vermoorde 14 jarige verstoort omdat een asielzoeker de dader is. De protestgangers zijn bang dat dit racisme in de kaart speelt. Tja, dan ben je echt wel goed klaar in je bol hoor.

In Duitsland is een herdenkingsdienst voor de vermoorde 14 jarige verstoort omdat een asielzoeker de dader is. De protestgangers zijn bang dat dit racisme in de kaart speelt. Tja, dan ben je echt wel goed klaar in je bol hoor.
    Dat was toch al lang bekend dat dat soort 'racismeroepers' niet goed in hun bol zijn... Dat ze juist door hun gedrag voorkomen dat écht racisme nu veel minder aandacht krijgt snappen ze niet.

Crisisberaad in Duitsland. Over hoeveel er nog te schaffen valt.

Crisisberaad in Duitsland. Over hoeveel er nog te schaffen valt.
    En de kritiek komt uit de partij van Frau Merkel zelf...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Dat klopt, maar die man waarvoor gedemonstreerd wordt natuurlijk ook.
    Die man wordt overgeplaatst naar een gevangenis met 71% moslimpopulatie (de vorige was dat 2%) en heeft al doodsbedreigingen ontvangen in die gevangenis...
    Misschien wil de Britse OM het probleem op deze manier oplossen?

Dat idee had ik ook al.
    http://Is er weer een VVDer opgestapt??? tijd voor de volgende/ ……….. volgende is misschien minister Blok

Waar de hebzucht regeert sterft het fatsoen
    Geen belasting betalen geeft meer invloed???

Forum Rechten