Pagina 155 van de 160 EersteEerste ... 55105145153154155156157 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.541 tot 1.550 van de 1598

Onderwerp: Buitenlands nieuws

Door een wegblokkade van de gele hesjes is de tweede dode een feit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Wat is je punt Zwammy, dat al dat gerel gerechtvaardigd is omdat ze het vreselijk zwaar hebben?
    Nee, mijn punt is niets. Ik weet nu waarom de gele hesjes er zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat de mensen die in dit stuk beschreven zijn de mensen zijn die alles kort en klein aan het slaan zijn. Ik vermoed dat dat gewoon de usual suspects zijn mocht het in Frankrijk fout gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Nee, mijn punt is niets. Ik weet nu waarom de gele hesjes er zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat de mensen die in dit stuk beschreven zijn de mensen zijn die alles kort en klein aan het slaan zijn. Ik vermoed dat dat gewoon de usual suspects zijn mocht het in Frankrijk fout gaan.
    Dat zijn denk ik de gebruikelijke relschoppers die op al dit soort demonstraties afkomen. Hebben weinig te maken met de gele hesjes volgens mij.

De gele hesjes lijken hun zin te krijgen in Frankrijk. Accijnsverhogingen zijn uitgesteld. Verder hebben ze het voor elkaar gekregen dat een thuiswedstrijd Van Paris Saint Germain uitgesteld is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    De gele hesjes lijken hun zin te krijgen in Frankrijk. Accijnsverhogingen zijn uitgesteld. Verder hebben ze het voor elkaar gekregen dat een thuiswedstrijd Van Paris Saint Germain uitgesteld is.
    Was dat ook één van de eisen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Was dat ook één van de eisen?
    Ja.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Balotelli zou aanvankelijk ook meedoen aan het protest van de gele hesjes, maar ja...

Neymar was op het laatste moment verhinderd ...

Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Ik volg nu de begrafenistrein van Bush sr. Indrukwekkend hoor. Wat een mensen.

Dit zijn tenminste straffen,kan Nederland nog wat van leren.

https://www.ad.nl/buitenland/amerika...l-in~a29beee1/

Forum Rechten