Pagina 113 van de 150 EersteEerste ... 1363103111112113114115123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.121 tot 1.130 van de 1498

Onderwerp: Buitenlands nieuws

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Altijd vrij doorzichtig, dit soort posts. "Wat zijn mensen toch X (vul iets negatiefs in)".

Om er subtiel op je wijzen dat je zelf beter bent.
    Dat moet jou toch aanspreken, of ligt dat subtiele jou niet zo?
    Maakt niet uit, ik ben de aanstichter van dit alles, excusez moi.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    De manier waarop die duikers er waren gekomen zegt ook wel hoe complex dit is. Die jongens hebben als ze er uit komen wel een poosje psychische begeleiding nodig lijkt me. Zo'n tijd in een donkere grot verblijven zonder dat je ergens heen kan doet wel wat met je psyche.
    Blijkt maar weer hoe lastig de situatie is ...

https://www.ad.nl/buitenland/duiker-...tjes~ad13d1b9/
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Wel mooi dat de hele wereld meedenkt. Elon Musk stelde voor om de voetballertjes door een met lucht gevulde buis naar buiten te laten lopen.

https://twitter.com/JamesWorldSpace/...1772743368704/

Elon Musk heeft een naam hoog te houden op het gebied van luchtkastelen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Ze zijn weer eens boos op ons. Als we opgeblazen worden ligt het aan Wilders. Die wil tekeningen van een bepaald sprookjesfiguur ophangen.

Vandaag is de 5e jongen uit de grot gehaald. Als ik het filmpje ziet waar ze doorheen moeten krijg ik spontaan claustrofobie.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Kereltjes en de coach allemaal weer gezond en wel terecht. Chapeau voor de reddingswerkers!!!

Heel mooi!
    Het klinkt misschien raar, maar ik ben blij dat die Musk niet nodig was.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Heel mooi!
    Het klinkt misschien raar, maar ik ben blij dat die Musk niet nodig was.
    Want?

Hij heeft dat apparaat (waarvan achteraf dus bleek dat het niet nodig was) trouwens achtergelaten in de grot, voor het geval dat ooit wel nodig is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Want?

Hij heeft dat apparaat (waarvan achteraf dus bleek dat het niet nodig was) trouwens achtergelaten in de grot, voor het geval dat ooit wel nodig is.
    Omdat hij wel heel nadrukkelijk de media zocht. Daar hou ik niet zo van in dit soort situaties.

Forum Rechten