Pagina 128 van de 135 EersteEerste ... 2878118126127128129130 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.271 tot 1.280 van de 1349

Onderwerp: Buitenlands nieuws

Beetje schaamteloos vind ik dat altijd, van die hele artikelen kopiëren.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Het gaat echt heel goed in Turkije hoor! Morgen ontvouwt de schoonzoon van Erdogan en tevens minister van Financiële zaken Berat Albayrak namelijk een nieuw economisch plan Ome Erdogan is ook totaal geen despoot, omdat er in het Westen ook dubieuze figuren rond hobbelen.

N.B. lekker op het originele artikel klikken voor extra hyperlinks.
    Of je je buitenlandse munten en goud wilt inwisselen voor Turkse Lira's. Dat is het plan voorlopig. Trump heeft ook een plan. 20% extra heffing op import van Turks aluminium en 50% extra heffing op import van Turks staal.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Kwam er veel Turks metaal de USA binnen ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Kwam er veel Turks metaal de USA binnen ?
    Turkey exported $1.04 billion worth of steel and $60 million worth of aluminum to the U.S. In 2017.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Of je je buitenlandse munten en goud wilt inwisselen voor Turkse Lira's. Dat is het plan voorlopig. l.
    Dan wil je wel heel graag af van je geld. De Lira daalt als een dolle + een inflatie de de pan uitgiert.

Trump heeft ook een plan. 20% extra heffing op import van Turks aluminium en 50% extra heffing op import van Turks staal
    Mooi cadeautje.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Beetje schaamteloos vind ik dat altijd, van die hele artikelen kopiëren.
    Vindt ik ook, althans mits iemand geen duidelijke mening geeft. Want een artikel met mening kan mensen soms helpen met einzichten. Ken jij dat soort ploerten die hele artikelen kopiëren zonder mening?
    Laatst gewijzigd door Atreides; 10-08-18 om 14:25.
    Ben je Blind ofzo?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Dan wil je wel heel graag af van je geld. De Lira daalt als een dolle + een inflatie de de pan uitgiert.
    Toch nog meer plannen. Albayrak, de minister van Financiën wil 35 miljard lira wil gaan besparen door te snijden in de publieke sector. Gisteren was dat 5,5 miljard euro. Vandaag 4,6 miljard(Maar dat zal nu nog wel minder zijn).

Turkey exported $1.04 billion worth of steel and $60 million worth of aluminum to the U.S. In 2017.
    En dan is de vraag hoeveel ze naar andere landen brengen?

Toch nog meer plannen. Albayrak, de minister van Financiën wil 35 miljard lira wil gaan besparen door te snijden in de publieke sector. Gisteren was dat 5,5 miljard euro. Vandaag 4,6 miljard(Maar dat zal nu nog wel minder zijn).
    Volgens mij heeft Erdogan de afgelopen jaren al aardig gesneden in de publieke sector.

Toch knap dat hij nog zoveel mensen kan vinden dien niet ontslagen zijn naar de coup.
    Ben je Blind ofzo?

Staan ze in Rotterdam alweer op de straat met Turkse vlaggen te zwaaien? Het economische plan klinkt erg goed.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Forum Rechten