Pagina 40 van de 40 EersteEerste ... 30383940
Resultaten 391 tot 398 van de 398

Onderwerp: Buitenlands nieuws

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    De kans dat Vlaanderen bij Nederland komt is nog groter.
    De kans dat de Faroer Eilanden zich bij ons aansluiten is zelfs groter.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenerium Bekijk Berichten
    Confrontaties met de politie wordt negen van de tien keer opgezocht. Althans hier in Nederland is dat vaak het geval.
    Haha ja, alsof die bejaarden die klappen kregen bewust de confrontatie met de politie zochten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeMaster Bekijk Berichten
    Friesland wordt dan ook onafhankelijk van Nederland.
    Waar kan ik tekenen?
    Hup Jorrit!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Haha ja, alsof die bejaarden die klappen kregen bewust de confrontatie met de politie zochten.
    Incidentjes. Je moet er gewoon niet tussen wandelen. Als er ergens een ruzie is en er wordt met flessen gegooid dan is de kans groot dat ik op de IC ga belanden met een hersenschudding mocht ik er als een malloot tussen springen.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    De kans dat Vlaanderen bij Nederland komt is nog groter.
    Ik ken werkelijk niemand die pro die optie is. Overigens zal zolang Brussel belangrijk is het niet gauw tot een splitsing komen in ons landje.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kielse Rat Bekijk Berichten
    Ik ken werkelijk niemand die pro die optie is. Overigens zal zolang Brussel belangrijk is het niet gauw tot een splitsing komen in ons landje.
    Was ook cynisch bedoeld. Ik weet hoe het in België zit. Brussel is te ingewikkeld. Bovendien, Walen zouden in Frankrijk erbij hangen en Vlamingen zouden in Nederland er ook een beetje bijhangen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenerium Bekijk Berichten
    Confrontaties met de politie wordt negen van de tien keer opgezocht. Althans hier in Nederland is dat vaak het geval.
    9 van de 10 wilden gewoon gaan stemmen, niet rellen.
    En vertel jij me eens wat we weet ik veel hoeveel gewonden verder opgeschoten zijn. Spanje en Catalunya staan alleen maar verder van elkaar af.
    Truth is like poetry.
    And most people hate fucking poetry.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    9 van de 10 wilden gewoon gaan stemmen, niet rellen.
    En vertel jij me eens wat we weet ik veel hoeveel gewonden verder opgeschoten zijn. Spanje en Catalunya staan alleen maar verder van elkaar af.
    De tact bewaren in een crisissituatie is voor een individu al bijna onmogelijk, laat staan voor een staat. Een grondwettelijk hof(!) heeft een referendum verboden. Als je in een dergelijk geval dan toch gewoon je zin gaat doortrekken wie denk je dan tegen te gaan komen op straat, Ska ?

De beelden zijn inderdaad geen reclame voor Spanje, maar wel zeker een geschenk voor de separatisten en hun eigen belang.

Nu wat ik niet begrijp, en misschien kun jij wat verheldering brengen. Spanje is gedecentraliseerd as fuck. De ouders van Pique en hun generatiegenoten hebben meegedaan in een referendum, post-Franco, over de toekomst van Spanje. Men is toen akkoord om verder te gaan als één Spanje.

Ik weet dat een deel van de Baskische separatisten hun gewapende strijd juist toen heeft aangescherpt. Verderfelijke gasten die veel onschuldige slachtoffers hebben gemaakt, maar ze waren aan de andere kant toch wel meteen heel erg duidelijk vanaf het begin. M.a.w., als je altijd al zo'n 'slachtoffer' bent geweest waarom pas nu, de ultieme drang naar een natie......ook al gaat het in dit geval maar over 35 % vd bevolking ?
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Forum Rechten