Pagina 131 van de 173 EersteEerste ... 3181121129130131132133141 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.301 tot 1.310 van de 1723

Onderwerp: Binnenlands nieuws

Blijkt het toch nog een aardig slimme meid te zijn. En iemand met een duidelijk eigen mening.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Blijkt het toch nog een aardig slimme meid te zijn. En iemand met een duidelijk eigen mening.
    Dat ze slim was was al bekend natuurlijk, volgens mij studeert ze aan de universiteit.
    Dat 2e vind ik idd wel verrassend.

Tevens blijkt maar weer dat men 'op links' elkaar het licht in de ogen niet gunt... De slachtofferrol (en elkaar de maat nemen) is belangrijker dan het samen demonstreren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Dat ze slim was was al bekend natuurlijk, volgens mij studeert ze aan de universiteit.
    Dat 2e vind ik idd wel verrassend.
    ElSimao had haar potentieel al gezien natuurlijk

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    427896
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Tevens blijkt maar weer dat men 'op links' elkaar het licht in de ogen niet gunt... De slachtofferrol (en elkaar de maat nemen) is belangrijker dan het samen demonstreren.
    Dit is exact waarom ik, ondanks dat ik redelijk links ben, moeite heb om me met bepaalde groepen te associëren. Als je niet exact in het straatje past van zo'n groep, of als je dingen benoemt die mensen op links fout doen (zoals antisemitisme wat gewoon een probleem is op links), ben je een "verrader" of wat dan ook.

Waar veel mensen een probleem mee hebben is het abri anti zionisme onderscheiden van anti semitisme.
    Voor het eerste kan ik begrip opbrengen, soms zelfs mee eens. Het tweede is volstrekt belachelijk.
    Truth is like poetry.
    And most people hate fucking poetry.

Ja maar ook de mensen van de eerste categorie willen nog wel eens overal het zionisme de schuld van geven.

Andere mensen, van de andere zijde, willen alle kritiek op de staat Israël nog wel eens uitleggen als anti semitisme.
    Truth is like poetry.
    And most people hate fucking poetry.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Andere mensen, van de andere zijde, willen alle kritiek op de staat Israël nog wel eens uitleggen als anti semitisme.
    Klopt ook.
    Dat zijn dezelfde type mensen als die elke kritiek op de islam afdoen als racisme en/of islamofobie.

Forum Rechten