Pagina 182 van de 194 EersteEerste ... 82132172180181182183184192 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.811 tot 1.820 van de 1933

Onderwerp: Binnenlands nieuws

Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Loon zal ongetwijfeld voor een hoop mensen onderdeel zijn van werkplezier.

Eerst allemaal mensen buitenflikkeren en dan klagen dat er te weinig personeel is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Loon zal ongetwijfeld voor een hoop mensen onderdeel zijn van werkplezier.
    Als je per uur meer verdient, kan je er ook voor kiezen minder te gaan werken? Dan moet niet iedereen meer gaan verdienen natuurlijk.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Als je per uur meer verdient, kan je er ook voor kiezen minder te gaan werken? Dan moet niet iedereen meer gaan verdienen natuurlijk.
    En dan moet je natuurlijk maar net de mogelijkheid hebben om minder te gaan werken, dat kan niet zomaar even.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Alles wordt ook gewoon duurder door de inflatie, dus een groot deel van wat je meer verdient ben je daar al kwijt. Van de paar tientjes die dan overblijven kun je echt niet minder uren gaan werken.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Tuurlijk zal extra salaris een prettiger gevoel geven, maar structureel de werkdruk aanpakken doe je toch echt op een andere manier.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

De grootste struikelblok bij ons is dan ook de werkdruk. Kan nog wel eens een lange zomer worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Laten we eerlijk zijn, buschauffeurs hebben een prima loon. Vooral als je meeneemt dat ze met hun luie reet de hele dag alleen maar een beetje aan een bekrachtig stuur trekken.
    Klopt, je vergeet echter de calamiteiten die zich dagelijks voordoen, zeker als je door een achterstandswijk moet rijden. Voor dat loon heb ik het er persoonlijk niet voor over.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk Berichten
    Wie zegt dat dan?
    Misschien heb ik het verkeerd bericht. Of verkeerd geïnterpreteerd door anderen.

Ik heb een heleboel vragen mbt de actie van Pegida, maar de meest prangende is: wat gaan ze doen met het varken?

Forum Rechten