Pagina 113 van de 211 EersteEerste ... 1363103111112113114115123163 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.121 tot 1.130 van de 2106

Onderwerp: Binnenlands nieuws

De mannen die uot het raam sprongen nadat de politie daar een inval deed en een dode man vonden hebben de politie aangeklaagd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    De mannen die uot het raam sprongen nadat de politie daar een inval deed en een dode man vonden hebben de politie aangeklaagd.
    Gelukkig mag dat hier.

Want het waren zulke lieve jongens?

Hehe wat verstandig onderhand. Alleen nog maar de namen in het geboorteregister van namen die minimaal 25x voorkomen dus klaar met de achterlijke namen van mensen die zichzelf belangrijker vinden dan de toekomst van zn kinderen.
    Dat gaat echt niet stoppen nu die lijst die namen niet meer publiceert. Alsof mensen hun kind een vreemde naam gaven om op die lijst te komen onder het kopje '1x'.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Gelukkig mag dat hier.
    Gelukkig wel. Mag ik het nog wel apart vinden.

Gelukkig wel. Mag ik het nog wel apart vinden.
    Misschien zijn ze geduwd.

Of aangemoedigd!
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Misschien zijn ze geduwd.
    Misschien hebben de agenten het lijk in de woning gelegd, het weekend daarvoor de huizen van betrokken families beschoten en de 2 verdachten eerst het huis ingeduwd alvorens ze van het balkon gelazerd te hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Dat gaat echt niet stoppen nu die lijst die namen niet meer publiceert. Alsof mensen hun kind een vreemde naam gaven om op die lijst te komen onder het kopje '1x'.
    Haalden ze wel ideeen uit om een nog achtelijkere naam uit te zoeken.

Forum Rechten